Özlemek ve Beklemeyi Öğrenmek

17 Temmuz

Hayatta en zor iki şeyin özlemek ve beklemek olduğuna karar verdim bugün. Önce araya mesafeler girer dakika dakika uzaklaşır yüreğiniz bedeninizden, sonra gittikçe daha da eksilirsiniz...



Çekilmezleşir nefes almak. Cayır cayır yanmak gibidir özlemek, geçen her dakika daha da büyür içinizde ki ateş, sevgiyi de katlar durur, karanlıkları da...
Dayanılmaz olur kendini eksik hissetmek...
Özlersin... Özlersin... Özlersin... Gittikçe daha da daha da çok özlersin... Ve sonra beklemektesindir artık...



Vakit Hasreti aşmıştır, dakika saymaya, bekleyip durmaya kalmıştır...
Öyle Bir hal almıştır ki o andan sonra, canın daha da çok yanmaya başlamıştır... Ateşin altı açılmıştır... Korkuların artmış, ümitsizlik sesleri kulaklarını sarmıştır. İşlemiyordur artık hiç bir şey bedenine ya da ruhuna...
Tepkin yoktur hiçbir uyarıcıya...
Belki de haberin yoktur ama; beklemek bitirmiştir seni aslında... dayanamıyor sundur ki bu araya girmiş yollara... dağlara...
Dört duvar arasında yapayalnız kalmış sındır, sarılacağın kimsen kalmamıştır yüreğinin samimiyetinde...
kokusunu içine çekebileceğin o büyük yürek bir şarkı gibidir... çook uzaklardadır..
için yanar, kan ağlarsın, bütün yaşları içine içine akıtırsın, hıçkırıkların boğazına dizilir kalır, dışarı çıkartamazsın..
hep olduğu gibi özlerken de beklerken de yalnızsın...
Dayanamazsınn...
Zor birşey bu alışamazsın...
Zaten alışmak için de uğraşmazsın, ama hayata tutunmak zorundasın...
Özlemeyi ... tıpkı sevmeyi bildiğin gibi
bilmek zorundasın...
severken olduğu gibi özlemin getirdiği acıya da katlanacaksın...
Ve sonra özlemeye katlandığın gün beklemeye dayanacaksın...
Sabırlı olacaksın..
yüreğinin döneceğine inanmak zorundasın...
Yüreğinin dönmesi için sabırlı olacaksın...



Sevdin....
Özledin...
ve Şimdi Bekleme Vakti...
Bunu da kaldıracaksın...
Yüreğin dönecektir inanacaksın...
S.SıLa PAYLAR

21 Kasım 2008 1-2 dakika 39 denemesi var.
Yorumlar