Özlemeyi Unutmak / Unutmaya çalışmak

Kaç hüzün eskittim, gittiğin masallarda. Bir zamanların tozlu ama pembe masallarında. Aşk güzel şeydi hani. Biz mi göremedik, göstermediler mi?


Sevda yalanlara yer verir miydi vuslatlarında? Kaç hasreti, yalnızlık sonlarına yakıştırdı kalp denen bu hasta?
............


Zamanla anlıyorum da,
Seni severken unuttuğum şey; birgün gidersen yokluğunun beni bu denli acıtacağıymış aslında.

.....
Kimi zaman sen kokulu baharlarda, kimi zaman gidişlerinin nisanında özlüyorum seni, bazen bir sabahın ayazında arıyorum, bazen güneşin yangınında sevgini...

Bana hasreti öğretip, vuslatı rüyama getiren sevgili. Özlüyorum seni. Bana gelişini, içten gülüşünü, masum kirpiklerinin altından,beni saran utangaç gözlerini..
.....

Canımı acıtıp, bir vedayı çok görerek gitmiştin oysa. Buna rağmen kalbim nasıl olur da hala sende tüter böyle? Cevap veremediğim bu soru ve devamında en büyük sorum olan sana inat, gün be gün içimde yeşermekte özlemlerin.
Ve ben sana hasret gönlümde, masalımın kötü sonunu yakmaya çalışmaktayım aylardır. Unutmuşum yangınlara ateş gerektiğini ve senin çoktan kor olup yittiğini...


Bundandır yakamıyorum sana olan şu sevdayı. Zaten ben bu aşkı yaksam da, gelişinin aralığını, gidişinin nisanını, her haftanın salısını da yakabilir miyim? Ya geçmeyen şu zamanları...
.....


Tüm bunları yakmaya yürek gerek ve bana da bir yürek. Nerede mi yüreğim? Bilmem "sen" adlı bir yalana kaptırdım belki.
Ve sen onu lime lime ettin ellerinle. Bundandır bir daha sevemedim birilerini, sen gibi, biz gibi, gözlerin gibi... Bıraktığın şu boşluğa aylardır layık göremedim birilerini..
_________

Sensizlik..

Hiç aklıma getirmemiştim böyle bir duyguyu, aklıma gelse hiç sevmezdim "senli'ği"...
Sevmezdim bana gelişini...
_________

Ne zaman unutur bu yürek seni? Var mı bir fikrin sevgili? Kaç nisan daha sensiz eskir bu yürekte? Kaç baharım kışa döner resimlerinde?
......


Ama ben hafızamda kaldığın kadarına özlem duymayı bırakacağım birgün, elbet unutulacaksın sevgili..

Ve ben seni unuttuğumda, seni özlemeyi özleyeceğim. Daha fazlasını değil...


Sana adanmış özlemlerim birgün başkasına kurban edilecek. Bayram olacak unutulman bende. Ve o bayramda ellerinden öpmeye göndereceğim yüreğimi. Verdiğin binlerce bayram şekeri bile affettiremeyecek seni...


Elbet unutacağım seni, sen'li özlemlerimi...

26 Eylül 2009 2-3 dakika 17 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • özlemek acıdır ama özlemeyi unutmak daha acı.. yok olmuştur O'nun için atan yüreğinizdeki sancı.. kalmamıştır artık tek bir zerre inancı.. bir bakmışsınız oluvermişsiniz iki yabancı...

    içimden bunları yazmak geldi.. şairane mısralarınızda esinlenerek yazdım.. tebrikler..! 👍

  • 10 yıl önce

    2009'dan kalma bu denemeyi yorumsuz geçmem gerek yoksa Büşra Topbaşlı'nın kalemi bu denemelerden beri fazlası ile gelişmiştir. Yine de güzeldi diyelim. Tebrikler.