Pazar Keyfi

1- Davulun sesi uzaktan hoş duyulur(Atasözü) Birde bana sorun. Hoş mu? Boş mu?(yeni versiyon)
2- Kader anlıma sütle yazılmış yazı kazı kazıyabilirsen beyazdan beyazı. Yorumsuz diyen olabilir. Veya kader olsan sileceğim anlımdan.(Yeni versiyon)
3-Atasözü arıyorum. Tamam buldum. Ak akçe kara gün içindir.Kara gün için kredi kartımda limit mi? Kalsın diyorsunuz. Ahh nerde.(yeni versiyon)
4-Bazı düşünceler bir kaçmak gibi geliyor bana. Tabi ki kimseye zararı yok kendine sığınmak gibi.Ama biz insanlar hep beraber yaşıyoruz.
5-İyi ki felsefe okumadım. Böyle zor duruyorum bir de kitabını okusam.Ne olurdu düşünemiyorum bile.
6-Beğenmediğim şiirin veya kitabın ne adını veririm ne de yorum yaparım. Birinci kuralım bu.Her okudum şiire de yorum yapmam keyfim yoksa.
7-Dağa küsmüş dağın haberi yok.(atasözü) Dağın niye haberi yok haber yollayalım.(Yeni versiyon)
8-Güvendiğin dağlara kar mı? Yağdı(Atasözü)Güvendiğim dağlara kar yağdı kayak takımlarımı hazırlayayım gelen var mı?(Yeni versiyon)
9-Sakla samanı gelir zamanı(Atasözü) Saklayamam samanı acım şimdi yiyeceğim.(Yeni versiyon)
10-Fizana gitsen bulurum(Atasözü) Fizana git kurtulayım(yeni versiyon)
11-Ayağını yorganına göre uzat (atasözü) Tabi yorgan kalmışsa (yeni versiyon)
12-Şiir bin kere uyardım ben varsam sen varsın diye. Söz dinlemedin.Ben de seni öldürürüm dedim sen beni öldürürsen. Ben sana. Kıyar mıyım?
13-Bir atasözü daha dilimizde var mı? Bilmem ben başka dilden biliyorum.Kediyle oynayan tırmalamasına razı olur(Atasözü) Hangi ata söylemişse
14-Yeni gençlik atasözü bilmiyor gibi. Bir kaç tane eklesem diyorum.Yılanın sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş.(atasözü) Yılanın sevmediği ot da varmış bilmiyorum (yeni versiyon)
15-Atasözlerini eklememdeki sebebim kesinlikle bu sözleri eleştirmek değil üzülerek görüyorum ki uzun yıllar sonucu bugüne gelen ve hala geçerli olan bu sözleri yeni nesil bilmiyor küçük esprilerle bu sözleri dikkat çekmek istedim.
16-Biz hiçliği bulamayacağız ama ,hiçlikte bizi bulamayacak bu kargaşa da bile hiç olmayacağımız kesin..

17- Ne diyebilirim ki. İnsanlar mutsuz gibi. Hayat tatsız tuzsuz gibi.Böyle değil diyen varsa keşke onlar haklı çıksalar. Beni boşverin.

18- İnsanlar durup dururken ani kararlar alabiliyorlar. Bunun nedenlerini bulmaya çalışıyorum
19-Ben gidiyorum bahar geldi .Arpa zambakları açtı Adana da haberiniz var mı?İçimizin çiçekleri de açar belki bir gün.
20-İyi gün dostlarından kazık yiyeceğine yalnızlığından az biraz azık ye.
21-Kanıksamış göründüğümüz gerçekler içimizde sakladığımız bir sızı gibi Duruyor git gide katlanılmaz bir hal alıyor.
22-Hayal kurmak güzel derdim. Boş hayal kurmak başına taş mı? Düştü deyimiyle taş düşünce çok kötü izmiş gerçeği.
23-Hayallerimden vazgeçmeyeceğim. Kırılan olursa toplarım.Geri dönüşüm kutusuna atarım.
24-Kadın affetmez affetmiş görünür. Kadın küsmez küsmüş görünür.Kadın gitmez gitmiş görünür.Tabi seviyorsa .
25-Önce kendine sözün geçecek. Sonra yine kendine sözün geçecek.O zaman güçlüsündür
26-Kimse tamamen vicdansız degildir aslında .Benim insanın tüm insanların tamamem vicdanlı olmasıdır.
27-Sanatçı insanları yönetme kaygısını taşımaz.Onun istediği güzeli gösterip mutlu görmek insanı.Benim felsefem her insanda mutlaka olan iyi.
28-Bir sanatçıyı olduğu gibi kabul edeceksin kabul edemezsen olmazı istiyorsun demektir. Tabi bunu hak ettiyse insan içinse çabası.
29-Hem unutmayalım bir fidan bile eksem meyve vermesi zaman alır.
30-Şiir kitabı çıkarmak risk gibi gözüküyor. Tamam katılıyorum da ne kadar risk kitabın satılıp satılmaması bu kadar önemli mi? Şiirlerimin tozlu dolaplarda kaybolma riskinin boyutu ve hayal kırıklığını hangi cümlelerle tanımlayabilirim.
31-Ben kitaplarımı kıymet bilmeyenlere dağıtmaktansa bir kirbit çakıp yakar ışıgını seyrederim.
32-Şairin yalan söyleme ehliyeti var diyorlar.Buna göre ben şiirini ehliyetsiz kullanıyorum.Kesin cezamı.
33-Sesizliğimiz konuşuyor diyecektim. Bakıyorum da sesizliğimizin yüksek sesi bile duyulmuyor burda. Nerdeyim ben.
34-Ben şiire kızmadım aslında.Kızıma kızdım...???!!!!...
35-Atasözü derki inatta bir muratta.İyi hesaplıyorum inatla murat bir türlü denk gelmiyor.Ben muradımı istiyorum.Hayallerimin karşılığını.
36-Yaşam pınarında bir damla kadarız, dünyada bir nokta umudumuzdur dünya için bizi yaşama bağlayan biraz abartılı bir umut.
37-Hep geçmişin şiirleri yetmez insanlara hep yenilerini isterler. Kim ne derse desin bulurlar.Bence bırakınız Türk şiiri bitti şakasını
38-Çalışırken arkadaşın biri haber yollamış.İnsin jale insin aşağıya ben de haber yolladım.Niye ben inecekmişim o çıksın yukarıya.
39-Ayni sokaklardan geçeceğiz ya sen bir dakika önce ya ben bir dakika sonra.
40-Yorumcu yönüm saklı ve dokunulmazdır. Yazarlık yönümden faklı.Ve eleştiriden farklıdır yorum.Bazen susmak ta bir yorumdur.
41- Pazar keyfi diye başlık ekledim. Dilerim Pazar eziyeti olmaz.


25.03.2012





























1.

25 Mart 2012 4-5 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar