Pazartesileri Sevelim

Haftasonu'ndan kalma, yorgunluk, koşturmaca ile başlar,
Sonra tüm haftanın başı olmakla beraber, tüm haftanın gidişatını da etkileyeceği gibi bir de bunun yükünü yüklenmiştir. Zordur Pazartesi'nin işi, hep baştadır, hep başlangıçtır o...

Sendromlar ona yüklenir, herhangi bir şeye başlarken de onda başlanılır, hafta içinde de her şey pazartesi'ye yüklenilir...

'Pazartesi başlarım,'
'Pazartesi giderim'
'Pazartesi yaparım'

Zordur pazartesilerin işi.. Pazar'dan sonra pazarın ertesidir, genelde pazarları herkes tatil olur, gezmeye gidilir, gezilip, tozulur, sevgililer el ele dolaşır. Sonra akşam olur ve çabucak sabah...

Yataktan bir bıkkınlıkla kalkarız, bir çoğumuz kahvaltıyı telaşla ve koşturmaca ile yaparız, sonra yetişmemiz gereken muhakkak otobüsümüz ya da vapurumuz vardır.Kimilerimiz vapur denizdeki beyaz köpükleri yarıp giderken, elinde simitle geçiştirir. Kimilerimiz de benim gibi, kahvaltı yapmaya bile vakit bulamaz. Suç benim değil, zamansızlık sadece, çok erken kalkıp otobüse yetişiyorum. Koşturmak yoruyor insanı, ama İstanbul'da olunca koşturmadan hiçbir şeye yetişemeyiz, güneş'le birlikte çıkmalıyız sabah sokağa, sokağın başında bekleyen güneş'e eşlik ederek yola dökülmeliyiz her birimiz birer birer. Adımlarımız büyüklü küçüklü sanki yarışır gibi karışırız kalabalığın ortasına. Sonra otobüs, vapur faslı. Denizi seyreder, uzaklara dalarız mavilikle birlikte. Her sabah Kız Kulesi'nin karşısından geçiyorum. En çok o zaman dalarım hayallere, hayale meyal olurum ben de, bir anlığına da olsa, unuturum otobüsün camına yaslandığımı...

Sonra işyeri, telefonlar başlar, her şeyi Pazartesi'ye yükleriz, 'Ne çabuk geldi yine Pazartesi' deriz. Bir çoğumuz sevmez, herhalde en az sevilen gündür pazartesi'leri.

Ama başlangıçtır, sevmek için bu bile kocaman nedendir, her başlangıç yeni umutlar doğurur, Haftanın başı, Pazartesi gibi. Tüm haftayı etkiler pazartesi çünkü, Umut'tur... Hiç Pazar'dan ya da başka bir günden saymaya başlamayız günleri, hep pazartesi, Salı diye gideriz.

Bence ;
Pazartesi'leri sevilmeyi hak ediyor, sevelim onları :)

Hadi sendromu bir köşeye atıp, yok öyle bir şey diye yalan söyleyelim kendimize, pazartesi'yi sevelim. Silkenip, kendimize gelme zamanı şimdi.

Çünkü; bugün Pazartesi,
Sevilesi,



OnDört-Mayız-İkiBinOnİki*11:00 Pazartesi

14 Mayıs 2012 2-3 dakika 94 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar