Platonik Aşkın Ölümü...

Sana sevgim korkuyla birlikte büyüdü... Seni bir daha görmeyeceğimi bilircesine gözlerime ne çok resmini çektim ve yerleştirdim serim'e biliyormuydun?
Bir günün içine binlerce anı yerleştirmişim meğer; bunu şimdi anlıyorum sevgili!...
Benim hala yüreğim titriyor hala o heyecandayım... Seni yine var ettim sensizlikte.

Sonra, hep sana yazdım kimseler bilmiyor sanarak: Oysa sen beni ışıklı reklamlara asmışsın benden başka herkesin gördüğü, bildiği.
Bilseydim; ayrılığa ayarlanmış sevgiye açarmıydım yüreğimi, ağlatırmıydım o masum hislerimi?
İstermiydim hayatımın en değerli yıllarını bir yalnızlık içinde bitirmek!...
Bu sonu kendim hazırladım kendimin dahi bilmediği. Yalnız gecelerde seninleydim CAN senelerce.
Öyle çok şey yaşadık ki birlikte, senin bile bilmediğin.
Hiç gitmediğin diyarlara götürdüm seni ve en mutlusu bizdik hayallerin...
Bahar dı günlerden, mevsimlerden nisan. Senden başka kimsem yoktu inanacağım...
Ne dersen inanıyordum. Başka adresim yoktu sığınacağım...
Yorgunduk ikimizde... Görüyorsun ya ne çok şey yaşamışız seninle...
Bu sonu kendim hazırladım kendime! Sonra her şey değişti, sıkıldın ve gittin benden.
Oysa, ayrı dünyalar da, ayrı kulvarlar da koşmaya başladık... Sen etep'ı tamamladın mı bilmiyorum ama ben bittim! Aslında hiç yoktun belki de ben yanılgıdayım... Belki de senden başka bir yüz bilmediğimdendir... Sen benim hayallerimi sensiz yaşadığım tek Adem.

Şimdi sana başka isimle yazdığım ve senin büyük öğgülerle okuduğun aslında sana ait mektupları yine senden dinliyorum, ses tının hala kulaklarımda," seni seviyorum" değişin kulağımda yankılanıyor. En yaşama umudum yine sende bağdaş kurdu hayal dünyamın baş köşesinde. Seni seviyorumlarım yine sesimde sus kalsa da.
Ben hala o sesin sahibini yazıyorum her gece uykumu kabuslara rehin bırakarak!
Ölürcesine severek. Keşke beni ilk geceden öldürseydin bölmeseydin bin parçaya.
Benden gelecek mutluluğu hep ret ettin ve ben hiç bilmediğim dokunuşlar da yüreğime izlerini kazıdım.
Platonik bir sevdanın hastalık olduğunu çok geç anladım. Tedavisi akılköy dediler yolu bulamadım...
VE BEN, BU SONU KENDİM HAZIRLADIM......

07 Mayıs 2009 2-3 dakika 28 denemesi var.
Yorumlar