Realist Hayalperest - 2

İçimden gelenleri anlatabilecek gücüm yok artık. Ne aşka inancım kaldı ne başka bir şeye. Benim dünyam karanlık bir mahsenden farksız artık. Kendi kurduğum hayal dünyamda yaşıyorum sadece. Tek sığınağım içine hapsolduğum dört duvar arkası. Orada hayallerimi besliyorum, hayallerimde seni. Karanlık mahsenimi hayallerinle aydınlatıyorum. En çok da senli hayallerimde yaşıyorum mutluluğu. Gerçek olmasan da hayal dünyamda seni senle istediğim gibi yaşadığım için hayallerimi seviyorum.

Günün birinde, geldiğinde geri dönüş vaktin hiç olmasın diye hayallerime hapsediyorum seni. Yağmurlu bir günde ellerinde veda mektubu, yüreğinde sızı ve yanında anılarımızın bulunduğu o bavul olmasın diye ben seninle hayallerimde yaşıyorum. Hayal dünyam bir nevi kapısız oda gibi sense orada benimle yaşamaya mahkumsun yani. Kim ne derse desin hayallerimden çıkışın yok. Hiç böyle hissetmedim biliyor musun? Yani bunca acıdan sonra tekrar sevebileceğimi birini. Demek ki yıkıyormuş insan tabularını. Ben kendim yıkmadım, hayallerin o kadar ağır geldi ki...

Evet benim aşka inancım yok. Belki de yoktu senden önce. Belki de inandırabilirsin beni bu senin ellerinde. Aslında anlatmak isteyip de anlatamayacığım o kadar çok şey var ki, sadece gücüm yok artık. Yazmak isteyip de lügatımda harf bulamadığım onca kayıp zaman var ki, ellerinde soldurduğun kayıp zamanlarım.

Sen, sonbaharımda açan yeşil ağaçlar gibi renklendiremeye gelecektin belki de dünyamı. Ben kıymetini bilebilecek miydim ki? Ben hep korkuyorum sen bilmiyorsun. Aşka olan inancımı bu yüzden yitirdim biraz da. Korkularımla yüzleşemediğimden. Seni kaybetmeye yüz tutmuş yargılarımın korkusundan. Senden kaçarak yaşıyorum işte. Seni, bana geldiğin vakit kaybedeceğim için saklanıyorum köşe bucak senden mahsenime. Hayallerimle, hayallerinle mutlu olmaya çalışıyorum. Bu gece de seni anlatıyorum mah'senimde. Senin bahar gibi gelişini beklerken yazıyorum tüm cümlelerimi. Eğer bir gün bana gelirsen, gitme vaktin hiç gelmesin. Sonbaharda kuruttuğun hayallerimi bakşa baharda başkasıyla yeşertme...

05 Haziran 2015 1-2 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar