Rüya

Sana her şeyi anlatıp kurtulmayı ne çok isterdim. Olduğu gibi göstermek her bir şeyi. Aslında senin hiçbir şeyin olduğumu, bunun küçük bir yalandan ibaret olduğunu, ama seni üzmeden bunu halletmenin mümkün olmadığı yerdeyim şimdi. Mümkün olmayan imkansız yollarda dikenler ayağıma bata bata ilerlerken seni kalbimde taşıyamamamın ağırlığı yanında ezilirken ne çok tuzak kurmuşum kendime hiç fark edemedim bunu. Şimdiye kadar idrak edemediğim bir sürü durumun arkasına saklanırken sevdiğini haykırmanın umursamazlığında gözlerine sürgün etmek kendini en zoru buydu.

O akşam asılı bir ipin ucunda sade bir yaşam dilemek gibi yalanların içinde bir sandık dolusu kelime saklamak hiçbir zaman afettiremezdi kendimi bana. Böyle bir çaresizliği nasıl olur da kendime itiraf edebilirdim ki. Kendime anlatsam dahi sana nasıl söyleyebilirdim bu olayların bir düşten ibaret olduğunu. Meğerse seni bunlara ortak ederken acımasızca davrandığımı anlayamayacak kadar aptallaşmışım. Olaylar nasıl bu hale geldi hâlâ anlamıyorum. Derdime dert eklerken aşkın ıstırabıyla yaşayıp gitmişim düşünmeden. Bunu her gün yapıp yapıp sanki korkularımı hayallerime ezberletmişim. Çocukluğumu es geçip yanında durduğum her saniyeye ruhsuzluğumu koymuşum. Çıkmışım balkona atlamak üzereyim. Her şeyin olduğum noktadan hiçliğe yükselmek üzereyim. Ne olursun şimdi bir kez daha sakın ellerimi tutmaya kalkma..


12.02.2018

12 Şubat 2018 1-2 dakika 21 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar