Rüyam Benim

Dün gece unutulmaya yüz tutmuş bir aşk canlandı hayallerimde,daha doğrusu düşlerimde ve sessiz rüyalarımda.Sen vardın rüyamda.Sen ve ben...
Ne kadar masum ne kadar tatlı gülümsemen.Sen gülünce benimde yüzümde güller açtı birtanem,her açan gülde yeni bir mevsim geldi bu şehre.O mevsimle de sen geldin,sen geldin kalbimin aşk şehrine...
Seni unutmak zordu zaten birde rüyalarımı aldın elimden.Tam unuturken seni; yüzünü, gülüşünü gördüm.Beklemediğim ve belki de unuttuğumu sandığım,kalbimin en kuytu, en tenha köşesinde yatan,cansız aşkımı canlandıran seni gördüm düşümde.
Bir düş ki bir rüya ki sen varsın içinde.Hiç tatlı uyanmamıştım,yeni bir güne.Yaşadıklarımın sadece rüyadan ibaret olduğunu hatırlayınca,içime düşen hüzne inat,yine sana seni anlatan kelimeleri sensiz anlamı olmayan şu satırlara döktüm.Bir daha ki rüyama gelmeyi unutma birtanem,çünkü seni çok özlüyorum...

27 Temmuz 2009 30-60sn 17 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (5)
  • 14 yıl önce

    İçten bir paylaşım olmuş.. Rüyalar gerçek olsa ne güzel olur.. 👑👑

  • 14 yıl önce

    masumane okunası bir yazı,biraz daha uzun olsaydı keşke,denemelerde uzunluğu,şiirler de kısalığı severim: ) sevdim bu yazıyı yeni denemeler eklemeni umarım..

  • 14 yıl önce

    rüyalar birikmiş birikmişşşş dökülmüşşşş bir kağıda...

    asortik bi eser olmuş tebrikler!!!👍

  • 14 yıl önce

    Rüyalardan gitmezken neden varolmazki sevgili gerçekte... Oysa o kadar gerçek ve o kadar saf ki duygular... Hani sevinç var ve hüzün var dizelerde... Sevinç o kadar candan o kadar içten ki hüzün desen o kadar kahır o kadar yalın ki... Sevinç ve hüzün aynı anne babadan olmuş gibi ikisini de sahiplenme var... Acı da olsa benim acım, tatlı da olsa benim tatlım der gibi...

    Tebrikler Büşracım... Güzel bir paylaşım dı....👍👍👍👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    Güzel Bir rüya olmuş gerçekten... Tebrikler Şaiirim...👍👍