saat kullanmaya senle alıştım

...
saat kullanmaya seninle alıştım bitanem.ilk buluşmamıza geç kalamazdım çünkü, ve tabi yakışıklı da olmam gerekiyodu.bilmiyorum yakışıklımıydım.sana sormalımıydım onu da bilmiorum .ama titreyerek geçirdiğim su gibi akan bi gündü.ah bitanem ve hiç bitmeyecekmiş gibi hazırlandığım daha nice günler.hep yatınca rüyalarımda gördüğüm senle gerçek hayattada el eleydik biz. evet bitanem seninle bir kavradım zamanın kıymetliliğini .ve bi saniyenin önemini.hiç bir kadına daha önce dememiştim seni seviyorum tümcesini.ve daha önce görmemiştim bukadar yakıştığını ay yüzüne bi kadının . ilk aşkım diyeceğim sen şimdi ayrılık planları içindesin.sanki birazda ben kolaylastırıyorum bu sonu.ama ya yanımda mutlu değilsen sorusu? ya gerçekten sevgi değilse sendeki? sen mutsuzken ben mutlu olabilirmiyim bitanem.ben mutluluğu senin yanında küçük bi tebessümünde yakaladım.bilmiyordum bide yanağından aldığım o busenin veda busesi olabileceğini.
nekadar acı değil mi ? ya son öpüşümse yanaklarından.bilmeden ve doymadan .ah bitanem asıl gücün senin gülüşünde saklı olduğunu yeni öğrendim. şimdi güçsüz aciz biriyim.tüm kurduğum kaleler yıkıldı ayaklarının altına.şimdi bekliyorum seni görmeden yahut duymadan ne kadar dayanabileceğim. zor bi ihtimal ama sıgaraya meze edip hasretimi geceyi öyle geçireceğim.hani demiştinya senle bir geçireceğimiz günleri düşün sıgara içip ömrünü kısaltma diye; sensizken neyle dindireceğim hasretimi bitanem . bu haykırısları ne durduracak. ben bu sersemliğimle kaç gün dayanırım bu ayrılığa.keşke hiç alışmasaydım saat kullanmaya şimdi gözlerim akrep ve yelkovanda.hiç haraket etmiyorlar sanki. san ki öye bana aacı çektirmek için duruyorlar. bakmak istemiyorum resmine görmek istemiyorum seni .kırmak yıkmak istiyorum herşeyi.seni çok özledim bitanem. sıgara bile dindirmiyor hiç. senden başkasına göstermediğim göz yaşlarımı döküyorum pervasızca.şimdi kapı açılacak birisi görecek ve acizliğimin sen olduğu ortaya çıkacak diye korkuyorum.ah bitanem bide düşünüyorum şimdi kapı açılacak içeri sen gireceksin ve gözlerimdeki yaşı sen silceksin.ama hayal bunlar bu verilen zamanın sadece ayrılığı biraz daha uzattığını biliyorum.ve saate bakıp şimdi nekadar sonra SON DİYECEĞİMİZİ BEKLİYORUM . keşke hiç saat kullanmaya alışmasaydım.sana hiç açılmasaydım ve bu ayrılığa sebeb olmasaydım.bitanem sen demeden daha ben toplandım korkma . bir kez daha lazım olacak saat ömrümde. bu sevdanın ölüm saatini yazmak için...

04 Ekim 2009 2-3 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar