Sadece Unuttun Beni Sevmeyi

Sevdiklerinize zaman ayırın; yoksa zaman sizi sevdiklerinizden ayırır ''diye
- William Golding -in bir sözü vardır
Hiç düşündünüz mü bu sözün neresindesiniz ?
Düşündüyseniz eğer cevabınız ortasındayım olacaktır. Çünkü hepimiz yakınlarımıza değer veririz ve onları çok severiz . Peki ya ilgi ?

Annenize sorulsa onun için saçımı süpürge ettim, babanız ise gecemi gündüzüme kattım der.
Ya sevgiliniz, hiç kimseyi bu kadar sevmedim her anımda seni düşündüm
kocanız ise ne istediyse elimden geldiğince gücümün yettiğince aldım, ya da karınız sofrasından üç çeşit yemeğini eksik etmedim gömleklerini ütüsüz hiç giydirmedim diyecektir.
Anlayacağınız herkes farklı cevap verecektir... Peki mutluluğun ölçütü müdür bu sözler...

Bırak saçını süpürge etme, o saçları okşayacak ya da benim saçlarımı okşayacak vakitler bul demediniz mi hiç annenize,
ya da babanıza, geceni gündüzüne katma beni sana seni bana kat o zamanlarda, biliyorum geleceğim için çabalıyorsun ama, ne kadar değeri olur o geleceğin geçmişinde seninle hiç bir anım yoksa. Peki kocanıza söylendiniz mi her istediğimi alınca mutlu olduğumu nereden biliyorsun diye. Benimle geçirdiğin dakikalar aldıklarından daha değerliyse...
Mesela sofradan ben kalkmadan kalkıp gitme, sohbet et yemeğin bitse bile, çay iç benimle, oyun oyna ya da pazartesi günleri başlayan perhizlerime eşlik edemesen de cumartesi yürüşlerime yoldaş olmayı dene ...

Ya da tam tersi karınıza demediniz mi hiç biliyorum maç seyretmeyi pek sevmezsin ama hani şöyle dizime uzansan ve benimle o anları paylaşsan diye...

Herkesin sevgi dili farklıdır biri alınan hediyeden diğeri saçının okşanmasından, dokunulmasından, diğeri onun için yapılan çabalardan hoşlanır ... Sevginin dili başka başka olsa da ilgi sevginin dilini anlayan tek tercümandır..

Biliyorum geçmedi kalbin benden sadece unuttun beni sevmeyi ...
Geç kaldın bir kez daha...

04 Şubat 2014 1-2 dakika 40 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    ''Sevmek Dokunmaktır'' der Desmond Morris bir kitabının başlığında. Yani tensel iletişim diğer bir adı. Ömrümüz boyunca sevdiklerimize dokunuyor muyuz az da olsa? Pek de dokunduğumuzu söyleyemem. Bunu sadece bedensel temas olarak almayın bir de ruha dokunmak var. İlgi var alaka var bu işin içinde. Pazar günleri kapıyı çekip kahvelere okey oynamaya gitmemek var. Dokunalım birbirimizin hem ruhuna hem bedenine. Psikologların psikiyatristlerin muayenehaneleri niye dolup dolup taşıyor, birbirimize dokunamadığımız sevgi aktarımını gerçekleştiremediğimiz için olmasın sakın. Güzel bir deneme kutlarım seni Arzu yürekten çok beğendim bu yazını...👍