Şafağımsın

Umudum sensin...Kuraklıkta bulutum sensin...Kutuplarda bitmeyen gecelerimin şafağısın...Sevilmeye layık olduğundan seni seviyorum;ben sana layık olmasam da...Özlenmek sana mahsustur;hasretim sana...
Hani geçenlerde sana aşığım demiştim ya;aman herkes aynısını söyler demiştin.Güzelliğini dile getirince yağcılık zannetmiştin.Sensiz yaşayamam deyince,konuyu değiştirip başka hadiselerden bahsetmiştin.Ben sana delicesine aşığım;sen kıskanılacak kadar güzelsin;sensiz yaşanmaz bu da iyice bilinsin.Delicesine tutkulu sevda yaşıyorum senin sayende;aşkınla yıllanmış şarap misaliyim ruhum hüzünlü mahzende...Aheste çekilen kürekler mehtapta;umudumsun hadi doğsana ŞAFAKTA...Kalamam yalnız kalabalıklarda;ruhi birliktelik olmadan beraberlik olmaz ki sırt-sırta yüzen alabalıklarda...Yakınımda ol ama manende içimde;seni göreyim ben gönül gözüyle üç boyuttan dahi öte bir biçimde...SEVGİLİM;YARİMSİN...KRİSTALİM DOKUNURKEN KORKARIM NARİNSİN...Seni gözlerimle öperim;kokunu güllerden hissederim...Gözyaşlarımı yollarına dökerken;arnavut kaldırımlarından hatıralarını sökerim...Boynum bükükken anıları hatırlamayayım diye;zaten kırık döküğüm büsbütün çatırdamayayım diye...ŞAFAĞIMSIN;GENÇ KIZIM...Sanadır her türlü iltifatım;yönü sana doğru her adımın...KAL NE OLUR GİTME...VEYA GEL BENDEN IRAĞA GİTME...

CÜMLELER NOKSANDIR ŞAFAĞIMSIN;GENÇ KIZIM...
AŞIĞINIM;RUHİ ADAŞIN;HATTA ADINIM...

DİLEK SOYTÜRK

13 Mayıs 2011 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar