Şair Nasıl Bir Adamdır

Şair,sıkıntılı adamdır,dertli adamdır.Rahat batar şair'e,gece saat 0:2'de yatağından kalkar şiir yazar.Acıların yüreğinden süzülüp,kağıda dökülmesidir yazdıkları...

Şair seven adamdır,bazen anlarsın şair'in kimi sevdiğini,bazen de anlayamazsın;şair gerçekten kimi sever...

Adam gibi bir şair'in seveceği en son şey kendisidir.Böbürlenerek yürümez şair,bilir ki,o şiirleri,Allah'ın iziniyle yazıyordur.Şair böbürlenirse,yer ile yeksan olacağını bilir.Allah'ını bilendir şair.Allah'ına kadar sevendir şair.Sevgi ve saygılarımla...

26 Haziran 2009 30-60sn 1375 denemesi var.
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    Kesinlikle katılıyorum size.. Bazı zamanlar oluyor ki yazmak için kendime acı verecek anılar arıyorum..

  • 14 yıl önce

    Şair en önce toplumun dilidir. Duyguların dile getirilmesinde kelimelerle en özlü manaları ince bir nakış gibi işler. Tüm yaşamın her alanı şairi, sanatçıyı ilgilendirir. Şair sadece dertle ilgilenmez, tüm güzel çirkin ne varsa onun beyin süzgecinden geçip kelimelerin kalıplarına dökülür. Şairi bir taraftanda çok daha ciddiye almamalı. O yapmadığını söyler, dinlemeli anlamı yakalamaya çalışmalı. Her biraz şair olmalı ki dilin kullanımı daha iyi öğrenilsin. Şairlik belirli kimselere has bir özelliktir bir yerde belki yani herkes iyi şiir yazamaz, ama şiir yazmaya çalışır. Şiir yazmaya çalışmak şiirle edebiyatla uğraşmak insanı daha bir zarif daha bir ince kılır kanımca. Lafı fazla uzattım ne yapayım şair deyince alınıyorum yazdıkça yazıyorum. Evet itiraf ediyorum yalan yanlışta olsa ben şiir yazıyorum. Buda devam etmeyi düşünüyorum. Çünkü herkes gibi bu kedimi o aynada içimden yansıyan kelimelerde yeniden görmek istiyorum..

  • 14 yıl önce

    Doğru söze ne denir...

  • 11 yıl önce

    Şair,sıkıntılı adamdır,dertli adamdır.Rahat batar şair'e,gece saat 0:2'de yatağından kalkar şiir yazar.Acıların yüreğinden süzülüp,kağıda dökülmesidir yazdıkları.. .Haklısınız Ahmet Bey.Gecenin yarısında ayağımın ucuna basa basa kağıt peçetelere şiir yazdiğimi çok iyi bilirim. Yazınızda kendimi buldum. Elleriniz gönlünüz dert görmesin. Selam saygılar.