Sakız İle Özgüven Tazeleme

Çok önemli hayati bir konu sakız ile özgüven tazelemek. Önce kendinize sağlam bir özgüven edinmeye çaba gösterin birinci iş olarak. Ondan sonrada kaliteli marka bir sakız bulmanız gerekir. Bu tabi damla sakızı da olur, tatlı bir sakızda olabilir...

Bu konunun önemli Ord. Zort ve de Hırt Proflarından Himmet Enözgüvenli'nin bildirdiğine göre sakız ile özgüven kazanmaktaki en önemli yapılması gereken hareket, sakızları çiğnerken patlatmayı da becerebilmektir. Patlatmayı beceremiyorsanız eğer, bunun ile ilgili Halk Eğitim Merkezlerine gidip altı aylık kurslardan da yararlanabilirsiniz...

Sakız ile özgüven tazelemesi için yerli ya da yabancı sakızların arasında da tercih yapacaksanız eğer. Yerli sakızlardan bu konuda daha fazla randıman alındığı İsviçreli Bilim Adamlarının yıllar yılı süren çalışmaları sonucunda ispatlanmıştır, bizden söylemesi... Yabancı sakızlarda nispeten öz güven tazelemesi eksik kalıyormuş... Daha önce deneyenlerden biliyorum...

Bir de sakızları çiğnerken cak cak cak cak cak diye de çiğnememek, daha değişik bir ses çıkartmak gerekiyormuş. Zaman zaman sakızı ağzınızdan çıkartıp sakıza hava aldırmakta yapılması gereken işlerden bir tanesiymiş...

Sakızın dışında da sakız muhallebisi yemeninde öz güveninizin tavan yapmasına ve seretonin salgılanmasına büyük faydaları varmış. Partneriniz ile de bir muhallebiciye gittiğinizde, tek muhallebi ve bize iki kaşık demeyin sakın, yoksa saman çöpü gibi sevdiğinizin gözünden düşmekle kalmaz, bir daha da düştüğünüz yerden kalkamazsınız...

Sevdiğinize hediye verip de öz güven patlaması yaşamak da istiyorsanız, hediyeyi vermeden önce mutlaka ''Çam sakızı çoban armağanı bu da sana, hediye hediye senin gibi kediye.'' demeyi unutmayın. Tabi sevdiğinizde biraz angut olup, hangi çoban bu, kim o çoban, diye de size bir soru soracak olursa, angut bir kız ile beraber olduğunuz için hemen hızlıca orayı terk edin, mümkünse de o şehirden başka bir şehre acil tayin isteyin, benden söylemesi...

25 Nisan 2024 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 9 gün önce

    Ben ilçeye evrak götürmeye giderken muhakkak dışardayken bakkaldan iki üç tatlı sakız alırım. Alışkanlık haline geldi. Tebrikler bu güzel yazı için Ahmet Hocam.