Sam Amca Bu Rahat Durmaz

Karadeniz de de sular ısınıyor hayli zamandan beri. Tabi suların ısınmasının her zaman Sam Amcaya ve yeğenlerine yarayacağını da inkar edemeyiz. Düşünsenize dünyanın en büyük silah şirketleri Sam Amcanın ülkesinde ki şirketler. Dünyada uzun bir zaman savaş çatışma olmadığını düşünün, batar billahi Sam Amca'nın şirketleri, bir sürü vatandaşları işsiz kalır...

Onlar işsiz kalmasın diye, onlar çocuklarını okutsun diye, onlar çocuklarını beslesin diye balla börekle Orta Doğu'da ve dünyanın başka başka coğrafyalarında, çocuklar ölür, kadınlar ölür, yaşlılar ölür, kısaca insanlık ölür de, kimseler buna ses çıkarmaz...

Ne işin var senin Karadeniz'de iki tane gemiyle, ancak kendine güldürürsün. Ama tabi Baydın yeğenin ve Kamala yeğenin, başka başka kalın enseli, kalın göbekli yeğenlerin şu havaların ısınmaya başladığı günlerde çok susamışlardır. Yok canım, su içmez onlar, kan içerler, kana susamışlardır... Grubu fark etmez A rh negatif ya da pozitif olsun...

Ne ola ki Sam Amca ve yeğenlerinin bir kerecik olsun dünya barışına bir katkı yaptığını görse bu gözler, ama neredeeee! Her girdikleri yerden de eninde sonunda kıçlarına tekmeyi yer son sürat çıkarlar tıpkı Vietnam'da olduğu gibi...

Mübarek Ramazan ayımız geldi. Ha Ramazan da Müslümanları gösteriş icabı ''Hayırlı olsun diye selamlamadan da durmazlar.'' sonrasında da Orta Doğu Coğrafyasında bombalar ile kutlamalar yaparlar. Oruçlu oruçlu Müslümanların lokmalarını boğazlarına dizerler... Bahaneleri de hazırdır ''Ramazan da Müslümanlar iftar topu patlatmasınlar, masrafa girmesinler, biz onlara sahici top mermileri ile iftarı hatırlatırız.'' derler...

O meşhur, ünü kıtaları aşmış gazlı içecekleri ile bize iftar yaptırıp, oradan kazandıkları paralar ile de Müslümanların üzerine mermiler yağdırmak, onlar için çocuk oyuncağıdır. Akıllı olup oyuncak olmamak, oyunlara gelmemek lazım. Sonra Ham yaparlar bizi hem gazlı içecekleri ile hem de burgerleri ile... Aslan köftemiz ve ayranımız, İskender'imiz dururken...

14 Nisan 2021 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar