Sana Gelen Yollarım Yolumun Başıymış Meğer

Sana Gelen Yollarım Yolumun Başıymış Meğer
' GÖNDERİLMEYEN MEKTUPLAR '

Merhaba yokluğunda hapsolduğum
Merhaba gönlümün yarası
Merhaba yarım kalan yanım

Aslında nasıl başlayacağım inan bende bilmiyorum. Yazıp yazıp buruşturduğum kağıtların hesabı yok. Seni üzmektense çok korkuyorum.

Halbuki üzülen bir kalbin üzmekten başka yapabileceği bir şeyide yok biliyorum.
Hani sen giderken beni bana emanet ederek, senide yüreğime ekerek bir gün kader bize de gülecek demiştin ya uzaklaşan adımlarında tıkamıştım kulağımı ve keşke gitmene hiç izin vermeseydim.

Bekleyişlerimin son demindeyim yokluğunda diz üstü düştü umutlarım takatsiz kalan sen yanım perişan şimdi bil istedim.

Senden sonra yeminliyim sevmelere ve sana her ağlayışım da sen ömrümsün değişin çınlıyor kulaklarımda..Teselli etse de seven yüreğimi ağrısını dindirmeye yetmiyor artık inan ki.

Dayanması çok zor canıma can bilmişken seni..Sabrımın son damlasındayım gel de kurtar beni. Muhafaza ettiğim yüreğim hala senin ilk gün ki gibi.

Kalbimse gözlerindeki geceye meftun, bense yüreğine sürgün.
Gülüşün cennetim solmasın yüreğinde çiçekler..Aklıma sığmıyor sensiz yaşadıklarım.

Hasret vurdu sol yanımın kıyısına, vuslatsız gecelerde umutlar yok oluyor geceyi kucaklayan sabahlarda.

Gülüşüme düşsün gözlerin, sana baktıkça mutlululuğu yazsın sözlerim.
Yıldızlardan aksın yüzüme gülüşlerin gözlerimin karasına ışık olsun öpüşlerin.

Sana gelen yollarım yolumun başıymış meğer..Sonuna bakmak ne de acıymış meğer.
Gözlerimi kapatıp bir dilek diledim, seni istedim Allah'tan vuslatı dilime doladım..

Sonbaharda kırılan bir dalın çıtırtısında sakladım yüreğimi sessizce, gülüşlerin ortasında gelen fırtınanın esintisiyle bölündü sevinçler..

kim bilir yeniden ne zaman yazarım
bir anda buz tuttu seven yanım
sus pus oldu duygularım
ve kırıldı hayata dair sevinçlerim
bir anlık mutluluktu oysa hayat yüreğimde
sana baktığında bir ömürdü sevdam
ama yoksun şimdi
boşluğa bakıyor seven gözlerim
senin yerindeyse
duruyor hala sensizliğin izleri...



20 Ocak 2014

20 Ocak 2014 2-3 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar