Sanal Arkadaşlık

Günümüzde bazı insanlar maalesef arayış içinde olmaktadır.Gerek sanal alemde gerek reel ortamda bu böyle devam eder.İnsanlar elbette değişik kişiler,değişik mekanlar tanıyıp dostluk ahbaplık etmek zorundadır.Lakin bu konuda biraz seçici olmak gerek.Kim kimdir, ne nedir bilmeden uluorta arkadaşlık yapılmaz. Günümüzde sanal arkadaşlık az evvel söylediğim gibi maalesef uluorta tanımadan yapılmaktadır.

Karşımızda'ki kişinin kim olduğunu bilmeden yapılan arkadaşlıklar sonradan başa dert olur.Bunun birçok örnekleri yaşanmıştır.Kimi sosyal paylaşım sitelerinde olduğu gibi. İnsanlar face diye adlandırılan sahte kimlik, sahte resim ve şahsiyetlere bürünerek kişiliksiz ve karaktersizce karşısındaki insanları aldatıp onların manevi duyguları ile oynar.Bazı insanlar vardır, onlar ise kendilerinin toplumda artık bambaşka bir yeri olduğunu zannederler ve kendilerini reklam ederler.Oysa çok yanlış bir durum ve yanıltıcı bir ortamda kalırlar.Günümüzde sanal aşk diye bir kavram var.Adından belli SANAL hal böyle iken tutulmak ,bağlanmak sizce doğru mudur ? Sonu acı ve hazinle biten acı veren arkadaşlık yerine,bence kalıcı arkadaşlık kurmak her şeyden daha önemlidir.

Saygılarımla...

01 Kasım 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Bu yazı yakın bir komşumuzun başından geçen tatsız bir olaya'dan esinlenerek yazılmıştır.