Şansını kendin yarat

Şans her zaman takıldığım, takılmakla kalmayıp, üzerinde düşündüğüm bir konu, ne zaman şanstan bahsetsem aklıma şanssızlıklarım gelir...

Şanslı olmalı insan ama biraz da şansını ortaya çıkarmak için çalışmalı. Çalışmak başarılı olmayı gerektirir diye düşünmeyin, bazı başarısızlıklar da başarı sayılabilir...

Ben sarhoş olmam diyenlere inanır mısınız? Herkes yeteri kadar içtiğinde sarhoş olmaktan kurtulamaz. O yüzden ben sarhoş olmam diyenlere içimden gülümserim...

Ben şanslıyım diyenler için bunu yapamam mesela, çünkü gerçekten de şanslı olabilir bir insan, nasıl ki şanssız olmaktan dem vuruyorsak, şanslı olmaktan sıkılanlar bile olabilir hayatta...

Bizim karşımıza çıkmış mıdır, çıkacak mıdır onu bilemeyiz ama bana inanın, sizin şanssız olduğunuz kadar, şanslı olmayı başaranlar da vardır...

Şansı nasıl kendimiz yaratırız peki? Bunun için bir kaç dil bilmek, bir kaç fakülte bitirmek etkili olabilir mi? İyi bir evlilik, iyi bir iş, iyi bir gelir, tüm bunlar, şanslı olmakla mı alakalıdır?

Veya daha basit bir soru soralım kendimize, aslında şans dediğimiz şey nasıl bir şeydir?

Belki de ilk önce bunun tanımlamasını yapmalıyız, bunun cevabını bulduğumuzda kapının anahtarı elimizde diyebiliriz, işte o zaman açın kapıyı ve girin içeriye, şans kapınız açıldı demektir...

Yani şans dediğimiz, aslında aklımızda saklı, içimizde, bizimle yaşıyor olabilir veya yaşaması gerekiyor.

İyiliği çağıralım, her zaman iyilikler bizi bulsun, şansı çağıralım, şans bizimle olsun.

İlk yapmamız gereken, her gün kendinize ne kadar da şanslıyım, iyi bir eşim var, iyi bir işim var v.s telkinlerinde bulunmak olsun, kim bilir belki de size bu iyi gelecektir...

Bana mı?


Ben bu konularda pek iflah olmam...

11 Kasım 2017 1-2 dakika 95 denemesi var.
Yorumlar