Şapka Kullanma Tekniklerinin Derin Analizi

Şapka deyip de geçmeyin. Şapka kullanmanın da bir tekniği ve adabı vardır... Her şapka her yerde ve de her yaşta kullanılmayabilir... Bunun fötr şapkası var, kasketi var beresi var, değil mi ama... Fötr Şapka genelde orta yaşlı ve orta yaş dan daha fazla yaşta olanlar tarafından kullanılmaktadır...

Fötr Şapkaların başka bir özelliği de uzaktan askılığı olan yerlere fırlatılabilmesidir... Ayrıca başınızda fötr şapka varken birisi başınıza vurursa, şapka göçse bile daha sonra ufak bir hareket ile düzeltilmektedir...

Daha çok köylü vatandaşlarımızın kullandığı kasket vardır bir de... Yazın güneşten bayağı bayağı korur vatandaşlarımızı... Namaz kılarken de ufak bir el hareketi ile kasketin siperliği arkaya çevrilerek namaz kolayca kılınır... Ayrıca asker gibi selam da verilebilir, eski askerlik günlerini yad etmek isterse eğer kasket sahipleri...

Fötr şapkaların ve kasketlerin içine uzun otobüs ve tren yolculuklarında kağıt ve demir paralarda saklanabilir. Her ne kadar kağıt paralara nazaran demir paralar daha zorsa da daha çok kağıt paralar kamufle edilir...

Gelelim berelere... Bereler kışın başınızı sıcak tutar. Her ne kadar yazın takanlar var ise de, onların akıl sağlıklarını biraz sorgulamak lazımgelir diye düşünüyorum... Ayrıca bereleri, kışın yapılan düğünlerde ekip başı olursanız mendil niyetine de sallayabilirsiniz...

Birde Meksika Şapkaları vardır. Uyurken çoğu zaman güneşten sizi korur. Ayrıca karşınızda sevdiğiniz bir arkadaşınız ile frizbi bile oynayabilirsiniz... Hatta zaman zaman ters çevirip çöplerinizi bile içine atabilirsiniz... Daha sonra da tabi ilerideki bir çöp kutusuna boşaltırsınız...

Bir de baba şapkası vardır ki o şapkanın da en meşhuru eski Cumhur Başkanlarımızdan Rahmetli Süleyman Demirel'e aittir... Defalarca elinden almaya çalışmış iseler de bunu hiç kimse başaramamıştır. Tabi o da buna teşebbüs edenlere kaptırmasa da sonunda hediye etmiştir şapkasını. Şapkayı kapanda Babanın şapkası bende diye herkse hava atamaktan geri durmamıştır...

15 Temmuz 2019 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar