Şarkıların Gözü Kör Olsun

Kızıyorum bütün şairlere, neden şiirleri sana yazmışlar? Neden bütün şarkılar seni söylüyor bana?
Şiirler sen olup gözlerime yağıyor. Ben artık dinlemek istemiyorum bu şarkıları, kulağımdan yüreğime düşerken canımı acıtıyor aciz kalıyorum, acizliğimi kullanma onlar benim kirletemezsin!
Nefretini çek sözlerinden yeri yok ben de.
Sen, sevgimin yüceliğini çaldın. SUÇLUSUN!
Beni hakir görüyorsun; ustasını mı beğenmedin?
Söyle benim mutluluğumu çalmak seni mutlu kıldı mı?
Suçlusun benden alıp gittiklerinle... Söyle şimdi ruhun rahat mı?
Sana inanmak oldu en büyük günahım!... Sevda bazen bir insana bir insan daha ekleyen, bazen yerlere vuran gururu yok eden bir kuvvet sembolümüdür, ne demeli şimdi?
Hangi sözcük anlatabilir hiçliğimi? Susmalımıyım artık ebediyete kadar?
Adın yazılı beynimde silgisini bulamıyorum.
Ölüm dahi gelmiyor aciziyetime yaşamak ne mümkün!
Çığlıklarımı duyurabilirmiyim, duymamak için kulaklarını sağır ettiğin sevdama ne taşır ki bağırmam susturulmayı böylesine kabullenmişsem ne değişir!?
İçimdeki safiyetimi sevgiyi çalıp yerlere vuran birine ne söylenir ki kaçmayı yüreğine yurt eden birine?
Artık sevmenin ne anlamı var? Ölüm nerde?!
Eyy ölüm nerde isen gel sen göster büyüklüğünü; gelirken yastığımın altındaki kırlangıçlarımı ürkütme. İstersen ipler örerim sana acılarımdan...
Eyy, Allah'ını sevdiğim ölüm yangınım, içimde yeni doğmuş bir bebeğin safiyeti var şeytan gelebilir mi yanıma?
Cesaretim yok benim, konuşmayı korkuttum dilimden sana.
Hadi, al kendini benden VE it şimdi çukuruma... Varlığımın bana yardımı yok seni kaybediyorum gözlerimin bulutunda.
Sana yürüyen düşlerimin ayaklarında derman yok artık; zaten yürüdüğüm yolların ayakları sana hiç çıkamadı ki! Oysa öğretebilirdin bana yürümeyi sana.
Artık ne mümkün yürümek bu sevdaya. Birde Bu şarkılar olmasa çabuk öleceğim aslında.
"AHH BU ŞARKILARIN GÖZÜ KÖR OLSUN."

15 Mart 2011 1-2 dakika 28 denemesi var.
Yorumlar