Saygılar Aşka

Aşıklar yurdunda gez dolaş sev aşık ol... Serseri ol , serseri desinler sana , sığma dünyaya , dalma uykulara dolaş , köşelerde viran ol . Akıldan ol . Çöllerde bul kendini , tam bir kalple yaşa aşkını . Karşındaki yalan söylesin , bunada müsaade et . Elbette gerçek ve yalan anlaşılır . Gerçekten seven sevilip sevilmediğini hisseder .Tam teslim ol aşka , sıyrıl benlikten . Öyle bir sev ki , melekler şahit olsun aşkına ... Ve şunu da unutma ki aşkta herkes kendinden sorumlu ... Ben sevdim aşık oldum o sevmedi diye bir şey yok.. Bu düşünce yanlış ...Sen adanmışsan aşka ya yanacaksın yada yanacaksın her halükarda başka yolu yok ... Saygılar aşka ...


Adam olmayı başaran , yaşamayı hak etmiştir !


Anlaşılmak olsaydı derdimiz , elbette anlaşılırdık , biz anlatmak istedik i
Aşkın ölüm kadar güzel olduğunu , güller gönderdik yağmurlar altında sevgiliye ... Ve sustuk delicesine ...Ve sustuk kanatırcasına yüreğimizi...Anlaşılmak değil , anlatmaktı derdimiz ... Yüzerken sevda okyanusunda , binerek muhabbet salına , vurgun bir aşk vurgun bir gönül olduk indik yürek masasına .Ve bir şiir olduk gönülden gönüle ...Bir aşk olduk yaşamdan ölüme ...


Benim en büyük gönüldaşlarım gönlü deli olanlardır ... ! Akıllıya gerek yok ...

22 Şubat 2013 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar