Şehitler

Şehit olmaz herkeze nasip olmayan bir mertebedir.Onlar ölmez yüce yaradanımızın yanında en güzel cennet bahçelerindedirler.O yüce mübarek insanlar.

Lakin günümüzde türk milleti olarak biz pek çok fazla şehit verdik.Artık şehit vermek sıradan bir hale geldi.Ortada bir sebep olmıyan kendini, bilmez birkaç çapulcu'nun amaçsız sözde sevdaları uğruna,nice fidan evlatlarımız şehit oldu.Vatan için can feda,bu sözü her türk erkeği iyi bilir.Bu güzel vatanı ve bayrağımızı göklerde canlandırmak ve yaşatmak için ^^ ATA^^ mıza söz verdik.Doğa afetlerinde gereken yardımları tek vücut olup yapıyoruz.Ama şehitler için ne yapıyoruz?.Sadedce gözyaşı ve sabır diliyoruz deyilmi.Yetkili makamlar ile bizlerde onların ailelerine yardımlar yapabiliriz.Bu konuda açılan fonlar var oralara gerekli,elimizden geldiği kadar yardımları yapabiliriz.Eminim yapılıyoruzda ama bence yetersiz kalıyor.Sebep? bizler sıcak yatağımızda yatarken onlar vatan bekleyip canlarını feda ediyorlar.Geride kalan kederli ailelerinin yüreklerindeki acı sadece kendilerinde kalıyor.Ne ile geçinir ne yerler ne içerler kimse bilmez.Artık bu şehit vermek bitse kimsenin yüreğine ateş düşmese bizler Türk milleti olarak ferah ve mutlu yaşamak istiyoruz.Ne mutlu ki bizler uğruna Şehit verecek evlatlar yetiştirdik.Ne mutlu'ki Bizler vatanımız ve bayrağımız için gözünü kırpmadan Şehit olacak bir ulusuz.

Şehitlerimizi herzaman analım ve kalplerimizden onları asla çıkarmıyalım.Allah'tan gani gani rahmet dilerim şehitlerimize yavrularımıza.Ben Türk evladı olduğumdan ve uğruna şehit olabileceğim bir vatanım , milletim ve bayrağım olduğundan gurur duyuyorum.Vatansızlar acaba ne hissediyorlar?.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Ne mutlu şehit olabilecek vatanı olana...

25 Kasım 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar