Selamı Esirgemek

Bazen tanıdık,tanımadık selamlaşırız insanlar ile.Oysa sevdiğimiz kişiler ile neden selamlaşmak bu kadar zor.Acabalar insanı kahreder.Selam kelam bukadar mı zor gelir bizlere.Sen çekinirsin acaab dersin oysa o ilk adımı senden bekler.
Hayat bu aksilikler ile dolu.Acaba o an nasıl tepki verir diye hüsnü kuruntular içinde olur insan.Aslında güzel bir şey selamlaşmak.tokalaşıp hal hatır sormak.Bir akşm üstü,yada bir cafede merhaba deyip tokalaşmak.İnsana, hayatta özellikle kendilerini moralman iyi hissetirir böyle davranışlar.Kimi zaman tanımadık bir kişiyi tanıdık zannedip selam veririz.Oysa o kişi selamımızı alır fakat oda anlar tanımadığımızı.Peki o kişi selamımızı alırda biz nede çekiniriz vermek istediğimiz kişiye selamı anlamadım gitti.Gün boyu insanlar ile güzel diyologlar kurmak gerekir.sonuçta bizler insanız dünyada en güzel şeyler bizler içindir.
Ne olur ise olsun aramızda ne geçer ise geçsin birbirimize her zaman selam vermemiz gerekir.Bizler sevmeyi sevilmeyi bilen daha doğrsu hakkeden insanlarız.Sevmenin sevilmenin yolu selamdan geçmesede biz öyle varsayalım ve selamlaşalım.

01 Mayıs 2012 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    Güzel bir konuya değinmişsiniz...Tebrikler...😙

  • 12 yıl önce

    güzel bir konu çok görmemek lazım kimseden önu selamlar