Sen

Cemre Şeyma Kapu

Sensizce çıkıyor sevgi sözcükleri kalbimden. Sana ulaşamayacağını bile bile hiç üşenmeden söylüyorum her seferinde. Aşktan mıdır bilmem ama aması öyle işte. Yalnızlığın inadına feryat figan isyan ediyorum her nefesimde. Ben seni istiyorum gözyaşlarımın tohumunu serptiğim yerlerde. Sadece seni...

Hatice Demir

Anlatamıyorum seni satırlara, gözyaşlarına boğuluyor suretim. Uzakların kokusuyla bakışlarını içime çekiyorum, sen bilmezsin ama ben sana ölüyorum.

Cemre Şeyma Kapu

Gözlerinde öğreniyorum müebbedi. Binlerce kâğıt müspette olup harcanıyor seni yazayım derken. Günbegün daha da iyi öğreniyorum sensizlikle yaşamayı, yaşlanmayı. Ellerimi ısıtmıyor artık kalbim. Bir nefes çekiyorum sigaramdan, bir seni çekiyorum içime, kalbime, gönlüme, yüreğime. Bıraksan sel olup taşacak sevgin. Bıraksan dağ taş nedir bilmeyecek. Bıraksan sen eğer artık benim pencereme de doğabilecek Güneş...

Hatice Demir

Dokunsam ellerine yanardım. Uçurum kaçkını gözlerin uzaklara savururdu sonbahar hüznüyle, kahrolurdum. Derinlerde boğmuşken sevda yüklü yüreğimi, gözlerini ruhuma teslim ediyorsun. Uğrama şehirlerime uğrama artik.

Cemre Şeyma Kapu

Yanlış sözcüklerden kaçınıyorum viran kaldırımlarımda. Çirkin iftiralardan yalnızlığıma sığınıyorum. Senden bir başkası bile demeye varmazken kalbim, seninle başlayan tüm cümlelerimde gizli özne oluyorsun kim, ne demeye bile kalmadan.

Hatice Demir

Sakınıyorum sözcüklerimi. Aşkının altında eziliyorum. Korkuyorum birazda... Kendime bile söyleyemiyorum: 'seni çok seviyorum...'

Cemre Şeyma Kapu

Ezberleri bozuyor artık sevgim. Her şey bana seni fısıldıyor, her şey an demeye kalmadan sen oluyor. Bu şehir, bu ülke, bu kıta parçası, evren bile dar geliyor nefes alışlarıma. Ben, koskoca senden oluşan ben, etinden tırnağına kadar sen olan ben, artık silik çıkıyor kalemlerden...

Hatice Demir

Kayboluyorum sessizliğimde, anlam veremiyorum hiç bir şeye... Ve sen yoksun şimdi gezdiğimiz sokaklarda. Kokunu içime çekiyorum usulca ve sonra büsbütün sen oluyorum yalnızlığımda...

Cemre Şeyma Kapu

Sen, sen ve hep sen...

Ekim/2011

Sevgili dostum Hatice Demir ablamla karşılıklı anlattık sevmeyi ve hiç sevilmemeyi,

Vesselam!!

07 Mayıs 2012 2-3 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar