Sen Geldin Ya

Yalnızlık benim hayatımın ve başka hayatların büyük bölümünü içine alır.Umutları olmayanların sığındığı en büyük kapı belkide... Kaçamak sözcüklerin baş vurulduğu, açıklamaların yapılmaktan vazgeçirildiği sözcük '' yalnızım''... Hayat aslında sığınılmış bir durak; ne zaman mutluluk gelıp senin kapını çalar bilinmez beklemek kadar neyi beklediğinide bilmek gerekir.Şimdi yalnızım belki ama bu ne istediğimi bilmediğimden değil sadece sabretmeyi bildiğim için...''Sana kalbimi altın bir tepside sunuyorum farkında mısın ?'' İste o kalp tek seni yaşıyorsa ve beklemek kaderiyse bekler tabiki... İste sevmek, beklemek, yalnızlık... Aslında sadece sana ulaşmaktır. Sana ulaşmak ne anlama geliyor dersen bak, düşün, dinle kalbin en güzel cevaptır sana... Sen bilmesende o bilir ya gerçekleri... Sözcüklerle sadece bu kadar iıfade edebiliyorum.

Yetmiyor sözcüklerin anlamlası yazmaya seni. Anlamsız, fazlalık olmasın diye eklemiyorum bu yüzden aynı anlamları ifade eden cümleleri... Anlamları seni anlatmaya gelince yetersiz kalacaksa benim yazılarımda ne işi varkı boş cümlelerin.Yazmak bile güzel içinde sen olunca... Okumak güzel seni anlatan cümleri. Böyle güzel dizeler yazmazdı sair dilim sen gelmeden önce. Hep birşey mırıldanırdı ama bu kadar anlamlı olmazdı. Kelimeler anlam kazanmazdı senden önce. Yüreğim yazdıgım dizelerle bir olmazdı...sen geldinya hayat yeni anlamını buldu bütün benliğimde.Sen yalnız değilsin aslında.Farkında değilsin sadece benim.Aç gözlerini etrafına bak kaç kişi var senin gibi yalnız olduğunu sanan. Farkında olursan ben.''Ben kimmiyim...Sadece bir seven...''

24 Ağustos 2008 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar