Seni Çok Seviyorum Kalbim

Dayan kalbim diyar-ı dertte nice öksüzler var. Sen hiç öksüzün hakkını yiyenin iflah olduğunu gördün mü...
Dayan kalbim sırtına saplanan bıçağın acısına .O bıçağı sırtına saplayanın bir gün aynı acıyı da kendisinin çekeceğini bilmiyor musun
Dayan kalbim çamura düşen altının değer kaybettiğini hiç gördün mü ...
Dayan kalbim arkandan konuşanların yüzsüzce yüzüne gülerek dost gibi görünerek
kendi yalnızlık hamurunda yoğrulduğunu görmedin mi...
Dayan kalbim onca çığlıkların içinde yalnız mı sanıyorsun kendini...
Dayan kalbim sesinin arşı Ala'da yankılanmadığını mı sanıyorsun...
Dayan kalbim ağladığın kadar da güleceğini bilmiyor musun
Dayan kalbim nice güneşlerin battığını ve her batan güneşin yeni bir umut olduğunu hala anlayamadın mı ...
Dayan kalbim nice yağmurların toprağa düşüp te yeşile hayat verdiğini ve doğanın yemyeşil filizlendiğini bilmiyor musun...
Dayan kalbim acılar olgunlaştırır ...Acının da gelip geçici olduğunu düşün müyor musun...
Dayan kalbim dünya yüzünde hasıl olmayan mutlulukların ahretin cennetlerinde gizli olduğunu hiç okumadın mı ...
Dayan kalbim gecenin gündüzün bir anda sürprizlerle dolup ta seni sevinç yağmurunda ıslatmayacağını bile bilir misin ...
Dayan kalbim titresen de gecenin koynun da ayaklarında prangalar ellerinde kelepçeler olsa da bir gün hakiki özgürlüklerin vuku bulacağını idrak edemiyor musun...
Dayan kalbim arşı Ala'da gizli açık ne varsa başına ne gelirse gelsin ...Tek kurtuluşun yine O olduğunu bilmiyor musun...
Dayan kalbim hiç bir şeye boyun eğme ,düşsen de kalkmasını bil ...
Dayan kalbim kırılsan da ,incinsen de ,yorulsan da ,darılsan da ,ayrılsan da tüm sevdiklerinden ve sevenlerin seni tek tek terk etse de yine yıkılma yine ayakta kal...
Dayan kalbim arşı Ala'ya yazdığın mektuplar okunmuş ve hak terazisinin mutluluk kefesine belki çoktan konulmuştur .Yalnızca vakti vardır ...Burda sana sabretmek düşüyor ...
Dayan kalbim umut çiçeklerin hep yeşersin ,şunu da unutma ki bir beşersin ...
Dayan kalbim gönül dağında çıktığın yokuşta öylece kalsa da ayakların rahman atın gelip seni sonsuz aşkın diyarına bir götüreceğini asla unutma....
Dayan kalbim dünya bir hızla dönerken kimisi doğup kimisi ölürken ,kimisi ağlar kimisi gülerken ,hayatın yalnızca bir iyilik ve sevgi olduğunu unutma ...
Dayan kalbim seni sevmediğin insanları da sevki ''Sevmenin yaratan da olduğunu yaratn dan dolayı yaratılanı sevmek gerektiğini de unutmayasın''.
Dayan kalbim'' Vardan öte bir var var ...Yalnızca seni gerçekten seven bir yar var''...
Dayan kalbim yaratan her şeye kadirdir ...Hayat yalan ölüm gerçektir ...
Dayan kalbim yalnızlık diye bir şey yoktur ...Yalnızlık yalnızca Allah'tır...
Ve dayan kalbim her şey bir gün hak ettiği değeri bulur ...Hiç belli olmaz bu ya şimdi yada vakti seheri bulur...
Dayan kalbim titrek namede beste olsan da ,yanık bir seste olsan da ,bir garip aşkla aheste olsan da ....
Dayan kalbim hayat güneşin hiç solmasın ,yüzünden gülücükler eksik olmasın...
Ey kalbim hep sev ,herkesi sev ve sevginin yüceliğini dünyaya haykır ...
Unutma ey kalbim hayat sevince güzel ...
İyi ki varsın kalbim seni seviyorum...
Ey kalbim ...
Hey kalbim ...
Yavaş ol kalbim ....
Çarpıyorsun hızlı hızlı
Çok yaşa çok yaşa kalbim
Ve seni çok seviyorum kalbim
Eyvallah kalbim ...Dayan dayan be kalbim ne kadar çok güçlü olduğunun farkında değil misin ...
Ah kalbim
Hey kalbim
İyi ki benim kalbimsin
Ve ben seni çok seviyorum kalbim...
Çok şükür seni yaratana ey kalbim...!

30 Mayıs 2012 3-4 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar