Seni Seviyorum

Sana uzaktan bakıp duygularımı içimde yaşamadan benim farkımda olmadan seviyorum.Bana ilk şiiri yazmama neden olduğun yerde farkımda olmayışına aldırmadan uzakta oluşunu umursamadan sana duygularımı yazıyorum.
Hafızamdaki hayalinle konuşup alkıma mıh gibi çaktığım o gözlerine bakıp seni sevdiğimi yazıyorum.Sende bil seni sevdiğimi istiyorum.Sana bakışlarımın duygularımın farkında olmadan yaşayışın gönlümde sayısız depreme yol açtı.Sana olan sevgimin ne nede tarif edilecek yönü var.Sana olan sevgimi yeniden yazmaya kalktığımda kelimelerin anlamlarına seni yüklediğimde kelimelerin sevgim altında ezildiğini anladım.Ne kağıtlar nede kalemler seni yazmaya yetmiyordu.Gülüşünün içimi nasıl ısıttığının bakışının beni nasıl erittiğinin farkında olmayışın bir çok kere yıkıntılara neden oldu.Bir başkasını sevme ihtimalini aklıma getirip kelimelerin anlamsız oluşuna benim geç kalmışlığıma lanet edip odamı terk ediyorum.Çünkü korkuyorum seni bir başkasının sevmesinden.Buruşturup attığım duygularımı sana umursamamandan sevgimi hafife alıp beni bir kenara itip gitmenden korkuyorum.Bu sevdayı tek başıma yaşamaktan hayalinle konuşup duygularımı anlatamamaktan korkuyorum.Sana olan hislerimi sayfalar dolusu kağıda yazmaktan onları buruşturup atmaktan ve sana açılamamaktan bıktım.Şimdi bütün korkularımı karşıma sana olan duygularımı açıkça yazıyorum...
'' Ben seni tahmin edebileceğin kadar değil tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum...''

25 Ağustos 2008 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)