Seni Seviyorum...

Sana geliyorum bu sabah ilk dokunanım sen ol ilk günaydınım ol diye...
Kendimle dahi konuşmadım dilimi oyaladım sıradan sözcüklerle... Saçlarımı da taramadım bakmadım aynada yüzüme, ilk görenim sen ol diye.
Sol yanımda tarifi imkansız sevincim var sana geliyorum hadi karşıla beni!...
Kederli günlerimin kapısını kilitliyorum sana gelirken sevgili!
Anahtar sesi yeni bir kapı açtı umutlarıma.
Bir görsen içimin sevincini ellerimin titreyişini...
Şiirler yazdım sana;seni sevdiğimi fısıldayacağım kezlerce kulağına yalnız sana...
Hani bil!

Sessizliğim yırtıyor hüzünlerimi! 3.15 vapuru beni getiriyor sana bir kaç martı eşliğinde : Bir kaç insan gölgesi var etrafımda hayallerim daha kalabalık sana.
Sen sevgisin yüreğimde.

Gözlerimden beyaz köpüklere bırakıyorum tüm hüzünleri.
Güneş buluta yenik düşmüş: Kırık dökük bir geçmiş gözlerimi kısarak atıyorum mavilere.

Yedi pencere açılmış Marmaraya hepsinde senin gözlerin ne güzel yakışıyor yeşil maviye!...
Bir vapur dolusu sevincim kıyıya yaklaşmak üzre.
İçim,içime büyük sevgi yüreğimde gümbür gümbür atıyor...
Bir çift göz bana bakıyor ben kayboluyorum kendimden.
Ayaklarım beni taşıyamıyor kalakalıyorum olduğum yeryerde...
Sıcak bir kol sarılıyor boynuma, kalbim ritmini değiştiriyor...
Ne oldu bana?

Sen yokken her şey hiçmiş sen varken hiçler bile çok şeymiş meğer. Anladım. Sensin artık anlamsız hayatıma anlam katan.
Götürdüğün o kafe de çayını yudumlarken kaç kez resimledim seni gözlerimle sayısını unuttum.
Onca çektiklerimden sonra seni bulmak güzeldi yanımda...
Öyle mutluyum ki, hüzünleri kanatlarında savuran bir kelebeğim. Nefesinde soluklanırken ben, beni ben yapıyor aşk...
Ölmeden cennete gitmek derler ya hani; işte öyle bir şey sen bilmiyordun değil mi?

Çocuk yanım yorgun... Lacivert mi yordu sularından açık hava mı çarptı yoksa, bilmiyorum.
Büyüttüğüm hayallerim hala sana aç!
Dönüşüne geçtik dönülmez yolun...
Akşam pulsu çıkıyor kaşımıza ayrılma vakti geldi diyor kolumdaki soğuk saat.
Karanlık önce güneşi yutuyor yavaş,yavaş sonra şehri, şehir seni, sensizlik beni.
Hiç sevmiyorum vedaları, öldürüyormuş zamanla sevdaları
Ahh be yosun gözlüm düğümleniyor yine sesim... Nicedir duymadım sesini özledim mi ne seni?...

05 Mayıs 2010 2-3 dakika 28 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar