Serseri Övün Eserinle!

Kaç kez yazarken sildim seni. Kaç defa unuturken, silerken yazdım seni. Hayatımı mahvettin. Sana ilkimsin demiştim. Ne sonlar yaşattın bana istemediğim. Karşımda kendini haklı görüyorsun. Yalanlarınla beni az mı delirttin. İçime attim seni seviyorum diye. Sonra birgün gün geldi dayanamadım yalanlarına. Yaptırdın bana yapacağımı. Mutlu oldun mutlu etti yaptıklarım seni. Ayrılmak istiyordun. Zaman geçti çok zaman geçti. Sana yazdım hep. Hatıralarını yerinde yaşadım hep. Sen yoktun yanımda. Silmiştin çoktan karalamıştın beni. Aşkına yol oldum üzerimden geçtin bir tren gibi. Kaç gece delirdim. Aileme bile res çektim. Kendime daha yakın gördüm seni. Şimdilerde gün geldi. Beni yakmaya devam ediyosun. Bilirmisin Ömer asla sigara içmezdi. Ömer bilmezdi içti tadını. Sen zalim sen.
Dalga geçtin alay ettin. Bir hayatı, saf ve temiz kalbimi, sana sadık olan yüreğimi yaktın yıktın. Paramparça ettin beni be insafsız. Serserisin. Alay olmuş sevmek senin için. Dalgaya vurmakmış aşk senin için. Yazık yazık yazık. hergecemi kabusa çevirdi varlığın. İçimi yaktın. Kahretsin hala seviyorum seni. Sevmiyorum desende nefret etsende hala seviyorum seni. Hergece içimi yakıyosun. Allah sorsun sana. Seni seven mahsun bir kalbi kaç defa yakıcaksın zalim. Kaç defa.

Serseri Aysel yaktın beni. !
Tarih 02/01/2011

02 Ocak 2011 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar