Sevda

Ey aşk ararken sert dalgalara çarpan insan boğulmak üzeresin bir baksana sana zorla yedirilmeye çalışılan aş gibi kusuyorsun.Bak sevgi saygıyla gelir saygıyla yürür ikisi ayrıysa yada aranırsa en ummadık dağlara çarpılır.İnsana sevgi saygıyla verilir .Aranmaz almak ayrı sorun vermek ayrı sorun, zor baskı yoktur.Kişilik haklarına saygıyla sevgi ilacından damıtılarak damla damla verilir.Göz yaşlarıyla değil ,tebessümlerle dağıtılır.Kaba sözlerle değil.
Sevgili aranmaz bulunmaz iki taraflı olur tek taraflı istemeyle değil baskı zor kullanmadan
Dostlukla değer verdiğini yüceltmeyle yaşatmayla uğrunda ömür verecek kadar değer vermekle olur. Aman öte dursun sevgi değerler mesafeler karşılıklı olmalı siz size verilen değerden fazla değer vermeyin dengeli olsun ömür verirsiniz ömür alırsınız sevginin aşırısı zarar dedik ya sevgi ilacı dozunda kullanılmalı kara sevda dedikleri psikolojik bir rahatsızlıktır. Histeri yada Nevrasteni türü rahatsızlıktır. Sevdanın karası akıl hastalığıdır.Aman aklınız başında kalsın.Sevgiyi bilmek yaşamak ayrı şeylerdir aşık Veysel gibi bakmalı sadık yarin kara toprak olduğunu düşünmeli zaman dilimi içinde verdiğiniz değer sevdiğinize zarar getiriyorsa o gerçek anlamıyla sevgi değildir.Sevgi zarar vermeden aşkını gönlüne gömüp yeni sevdalara yelken açmakla başlar sevgi aramayla bulunmaz gerçek arkadaşlıklar ve arkadaş sevgisi başka şeyler değildir.Beyinlerin düşüncelerin uyuşmadığı sevgiler gerçek sevgiler değildir.
Mesafeli dozunda seversek sevdiğimizin gerçek yüzünü görürüz. Yoksa gözlerimiz kör olur
Gerçekleri yaşamadan sanal pencerede bulunanlar gerçek sevgi olamaz.

14 Nisan 2016 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar