Sevda üzerine çeşitlemeler

.............................................
--- SANA DİYORDU ..SANA ...!
ölmeyen aşklardan verdim , ki kaldıki seni hiç tanımamıştım ve kaldıki seni hiç görmemiştim bile ..ama ölmeyen aşklardan verebildim ...ve sen almadın ki ...sevda agırmış ,taşıyamazmışsın iki kişilik yaşayamazmışsın sen aşkı ...ve diyordun ki aşk bencil sevda dersen zaten tek kişilik bir makbet oyunundan bir sahne çalmak gibi bir şey ...
....VE GİTTİN ..
dönmem diyordun ...aslına bakarsan hiç dönmeyeceginide ben biliyordum ama ses etmedim gidişine usulca ve sessizce degil di ki..
..ne diyordun : artık hayatımda dogru olanları yapmaktan bıktım dı dimi...son sözün ..dogru olanlar neydi ki ...
ama belkide en dogru olanı yaptın giderken gitmeye kesin kararını verirken ...ve dönmedin ,dönmeyeceksin
şimdi tut ki ben sana her şeyimi aldın ve yanında götürdün ..madem gidiyorsun da beni neden yanında götürüyorsun desem ..sen bana YANIZLIKTAN KORKARIM demezsin ...
oysa vallahi de billahide ben yanlızlıktan vekaranlıktan korkarım ....seni, seni sevmemin nedenini, karanlıktan korkmak deyince daha bi güzel anlıyorum ,senin gözlerinin ışıltısıymış o karanlıgı yırtan aydınlatan ..oysa şimdi ..eskisinden daha bi beter bu zifri karanlık ...
......................
ne çok aşk yaşamışım sen gittikten sonra ..ama ne çok ..ne çok yalan söylemişim hayata ...ve ne çok her tanıdıgımı seninle kıyaslamış her birinde senden en küçük bir iz bulmaya çalışmışım ne çok ..oysa sen o kadar başkaymışsın ki....
..................
KAYBETMİŞİM ...artık zaman sadece çabuk geçsinn ve sensizlik bu kadar uzamasın diye dua etmek elimden gelen ...ve Bb yılbaşıda erkenden sarhoş olmuşum zamana ..yoksa zaman mı sarhoş olmuş bana bilmiyorum , kafayı çekip telefonları kapatıp uyumuşum saat on bile olmadan ...dostlar aramış , bir ikide gizli numaradan arayan olmuş ..hayr ola..yoksa beni merak eden gizli hayranlarım mı var ...ama neden gizli ki..ben zaten ki yanlızlıgıyla bir kahramanı oynayan biriyim ...ve yanlızım ..eee niye gizli numara ..korkma sana geri dönmem ki zaten almamışım uzun zamandır kontür ve ben sadece beni arayanlarla konuşuyorum ..biliyorum ki ne zaman kimle konuşmaya ugraşsam hep ulaşılmaz oluyor bu canı çıkası telefonlar ...öyleyse ...kontür almak niye ki...
evet erkenden yatmışım ,sarhoş olma arzusuna kapılmış ve de olmuşum ya ...yok o kadar çok içemeyecegimi zaten bilirsin ..dördüncü dubleden sonra bilirsin ben mefta ....ve yarım ölümdeyim sabaha ...
1 OCAK ...beş parasız girmeye korkmuştum ..tüm yıl öyle geçecek diye ...bakalım test edip onaylayacagız bu varsayımı, breniak olmasakta saçma deneyleri bizde yapabiiriz dimi, ama ...
herkesten sakladıgım zulamdaki bilete.. ki iyi bir paralı zamanda alınmış bir çeyreklik ..listede avcunu yalarsın çıkardı ..yaladık ..eyvallah piyangolar tanrısı ...alacagın olsun ..
ha çıksaydı ne olurdu .....fena olmazdı .
SEVDA ALIRDIM ....sakın olaki parayla saadet olmaz diyecek yüz elli yıl geriden gelen aklı evveller bişi demesin ...bilirsiniz sistem kapitalizim ve aşk paradır ...en güzel sevdaları alabilirsiniz eger güzel ve son model bir arabanız varsa....ha bir de dublex olursa eviniz iyi bir tercih sebebisiniz haberiniz ola...
AŞK İÇİN EN UYGUN YAŞ...elbetteki daha paranın kokusunun ve neler satın alınabileceginin farkına varılmadıgı yaştır ..erkekler için askerlik sonu ,kızlar içinse hadi abaratlaım biraz, 25 yaş sınır olsun ...ama eninde sonunda anlaşılır ki o kagıt kokusuna en güzel aşık olunuyor ..ve en çok onun gölgesinde sevişiliyor ...
aceba kimin rüyasıdır merak ederim ..piyango ona çıksa aceba paralardan yatak yorgan yapıp içinde en güzel rus kızıyla sevişmeyi düşleyen varmıdır ..yok vallahi ben degilim o kişi...valla bak ya ...
SEVDADA MI KALMIŞTIK ....yagmur da yagıyor ..usulca yagdıgı yagmadıgı belli degil gavurun ama kar falan bırakmadı güzel ankarada ...şimdi işin yok sevdadan önce bi kar yagsada baksak pencereden havasınıda bulmuşuz sayesinde yagmurun ...
bekliyelim bakalım ..BAKARSINIZ YAGAR ...YAGARMI SİZCE ANKARAYA YENİDEN KAR ,VE YENİDEN NE GÜZEL YAKIŞIRMI....
ESKİ SEVDALARA İNAT ...

17 Nisan 2009 3-4 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    eski sevdalara inat yeni akş olsun adı... güzel kutlarım arkadaşımı

  • 15 yıl önce

    yüzelli yıl geriden gelen ,aklı evvel biri olarak; sevgili arkadaşım ,parayla ancak et alırsın, sevda değil.....