Sevda Yanığı Mektuplar /3

Sevda Yanığı Mektuplar /3

"Merhaba Sevdiğim"


Bu sana kaçıncı mektubum inan hiç saymadım.

Ama ilk doğum günü mektubum, bunu çok iyi biliyorum.


Okunmayacak olan bir mektubun cansız satırlarıyla kutluyorum doğum gününü.


'İyiki Doğdun Sevdam /İyiki Doğdun'.


Boynuna sarılıp birlikte doğum gününü kutlamak varken, uzaktan uzağa sessiz sözlerle fısıldamak düştü payımıza.


Olsun, şikayetçi değilim bu durumdan. Hisseden bir yürek oldukça sessizlik nedir ki? Duymak ve anlamak isteyene bir kalbin fısıltısı yeterki.


İki mum koy pastana. Biri sana, diğeri bana. Tuttuğun dileğe karışmam ama kavuşmak ümidi olsun isterim içimden.


Hayat sana iyi yada kötü ne getirir bilmem ama, dilerim ki hep iyi ol. Hüzün değmesin yüreğine. Her yeni yaşın yeni umutlar getirirken, birazcıkta bana gelen yollarını da adımlamayı unutma.


Yine kuru bir mektupla sana seslenmek düşsede payıma,


İyiki doğmuşsun,

İyiki de herşeye rağmen bir sen geçmiş kalbimden.

İzin bende saklı.

En çok da aşkla bakan gözlerini iliştirdim ömrüme.


Uzun uzadıya yazıpta bunaltmak da istemiyorum seni.

Her zamanki gibi seni Rabbime emanet edip susuyorum, sesimi gömüyorum bu cansız satırlara.


Elbet bir gün gözlerin değince dile gelecek yazdıklarım.


Hoşçakal sevdiğim

Hoşçakal. 



27 Mayıs 2022 1-2 dakika 14 denemesi var.
Beğenenler (9)
Yorumlar (2)
  • 23 ay önce

    Günün yazısını ve yazarımızı kutlarız

  • 23 ay önce

    Sevda yüreklerde kor oldu mu kelimeler cümlelerde bir değişik dökülüyor kağıtlara ve de mektup olup gidiyor sevilenlere... Kutlarım içtenlikle Fatma Hanım...