Sevgi...

Bir yağmur damlası gibidir sevgi, dokunduğa yere hayat verir. Bir ateş kıvılcımıdır sevgi, yaklaştığı yeri ısıtıverir. Bir ışık busesi gibidir sevgi, bulunduğu yeri aydınlığa ulaştırır. Ama ne yazık ki günümüzdeki çoğu insanlar bu mükemmel duygunun karanlık hali olan nefret ve kin duygusunu barındırır kalplerinde. Bakıyorum bazen çevreme böyle insanları görünce kana bulanıyor gözyaşlarım...
Üzülüyorum, acıyorum böyle kişilere. Sevginin ne anlama geldiğini unutmuş kişiler oluşturmuş her yeri. Bu olaya sebep olan ne diye bazen soruyorum kendime. Ama sorularıma karşı bir cevap verebilecek tek bir kişi dahi bulamıyorum. Cevap verenler dahi sevgiyi aşk ya da özlem ile açıklıyorlar...
Bazı insanlar bu zamanlarda; aşk, imkânsızlık, ölüm, acı, özgürlük, kavga, özlem, kin, nefret gibi duygu kavramlarını dillerinden eksik etmiyorlar. Anlamıyorum bu kadar duygular arasında kutsal bir duygu olan ''sevmek, sevilmek yani sevgi'' kavramını neden dudaklarının arasında oluşturmuyorlar.
Bazen seviyoruz diyorlar; ama bu bahsettikleri şey yalan ile gerçek arasındaki çizgi gibi bir hale gelmiş; anlaşılmaz ve uzak bir yerde gibi duruyor. Bir kaç saat önce seviyoruz diyen dudaklar, birkaç saat sonra kin, nefret, öfke sesleriyle inlettiriyor her yeri...
Yüzyıllarca önplanda olan ve asla yanlışlığa itilmeden dimdik ayakta duran sevgi, günümüzde artık zevk için kullanılan bir sözcük haline gelmiş.
Zifiri karanlıkları dahi yeri geldiğinde aydınlatan, umutsuzluk anlarında dahi umudumuza güç katan ve bir o kadar da güçlü olan sevgi nasıl olurda bu hali almıştır. İşte sormak istiyorum bu yazıyı okuyan ve dinleyen herkese cidden sevgi sizce nedir?

10 Mart 2011 1-2 dakika 20 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 13 yıl önce

    yorumlarınızı bekliyorum...

  • 13 yıl önce

    Sevgini açılımı farklıdır

    doğa ,hayvan v.s sevgiler

    Manevi ve insani sevgi ise bendeki açılımı

    en nagatif halde bile eskilmeyendir

    aynı hazla dokunabilmektir....

    emeğine sağlık kardeşim...

    😙😙😙😙😙😙

  • 13 yıl önce

    sevgi tanımsızdır aslında...herkes kendince bit tanım yapmaya kalkarsa hangisinin gerçek olduğunun ayrımını yapamayız...Ama şu bir gerçek ki... bu dünya yalnız sevgiyle güzelleşir ve yaşanılası bir yer olur....sevgisiz hiç bir şey var olamaz...çiçekler,ağaçlar,hayvanlar sevgi sayesinde yaşamlarını devam ettirirler....insanın yüreğinde sevgi yoksa her şey anlamsızdır....yazın çok güzel ve anlamlıydı genç arkadaşım...yüreğinden sevgi eksik olmasın....👍😙😙👑

  • 13 yıl önce

    sevgiyi çok güzel ifade etmişsin ellerine sağlık kutluyorum seni duygularının devamını diliyorum

  • 13 yıl önce

    â?Ž"Sevmek küçük bir çocuğun lisanında koca bir tatlı kaşığını Nutellaya batırıp afiyetle yemek kadar güzel birşey olsa gerek..." C.Ş.K

    yazını Joe Dolen'in Lady İn Blue isimli parçası eşliğinde okudum. ikisi yan yana güzeldi..

    SEVGİ ile hoş kelamlarda nice buluşmak isteiğiyle

    hoşça kal...