Sevgi , farkındalıktır...

Bu gün, çok güzel bir gün...farkındamıyız...Saksıda hiçbirşeyden habersiz gibi öylece duran ama aslında su,hava, güneş ,sevgi gibi istekleri olan bir çiçeğin farkındamıyız..Bir dost selamının,bir dost sesinin ne kadar güçlü ve ne kadar değerli olduğunun farkındamıyız..Hatta birine, o benim dostum derken yüklendiğimiz sorumluluğun.....

Uzakta da olsa birinin sizi düşündüğünü,değer verdiğini,sizi sevdiğini bilmek nasıl bir zenginliktir..Hiç bir şeyle değişilmez...
Bazı kelimeler ,cümleler vardır çok kısadır ama çok şey anlatır..Bazen sitem doludur,bazen minnet..uzun uzun anlatılır bazen sevgi sözleri.İçi bomboştur....Farkındamıyız...

İnsan ,çok sağlıklı olmayabilir...çok mutlu da olmayabilir...Peki,nefes aldığımızın,hissedebildiğimizin farkındamıyız...

Pencerenin kenarına konan minicik bir kuşun ,sokakta neşeyle oynayan küçük çocukların coşkulu seslerinin , bir bardak suyu rahatça,özgürce içebiliyor olmanın ne büyük zevk olduğunun farkındamıyız...

Soframız çok dolu olmasa da,biz doyabiliyorsak ne mutlu...Peki,aç insanların da olduğunun farkındamıyız...

Hiç kimse bizi sevmemiş olsa da biz, çok sevdiklerimizin farkındamıyız......

şehnaz aysel ateş

12 Şubat 2011 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 13 yıl önce

    Kısa ama mesajı uzun bir konu işlemişsiniz Kutlarım sizi Ne mutlu sevgi alanlara ve vermesini bilenlere

    Selamlar.

  • 13 yıl önce

    Ayselciğim güzel bir yazı olmuş, Kutluyorum seni.. Selamlar

  • 13 yıl önce

    Hanım efendi, hayatın farkında olan sever. Seven de aşık olur.

    Sevgi karşılıksız verilip alınır.

    Aşk ise karşılık istediğinden verilirken alınır. Alınırken verilir. Alıp vermesini bilmeyen elbette sizin gibi düşünür.

    Aşk bir dengedir. Hayatın dengesini oluşturur. Bu dengeyi sağlayıp ölçülü yaşayanlar hayatta sevgiden hoşnut olup aşktan zevk alarak yaşarlar.

    Sevgi ve saygılar.

  • 13 yıl önce

    Cahit bey ben bu konuyu aşk için değil, sevgi için yazdım...insan sevgisi...yine de teşekkürler..