Sevgi Paylaşımdır

Günlerden yürek günü. 

Mesele sevgili meselesi değil. Mesele mutlu olmak ve huzur bulmak için biriyle yaşlanmak meselesidir azizim...

Artık sevgi ayaklar altında! Gerçekten yüreğiyle seven çok az insan var. Çünkü herkes herkesi seviyor, duygusuz ilişkiler çoğaldı.

Oysa sevgi paha biçilmez bir duygudur. Onun değeri hediyeyle ölçülmez. Sevgi emektir, paylaşım ve yürektir. Hisederek, hisettirerek yaşanan, yaşatılandır.

Sevgi birine hastalık derecisinde bağlanmak hiç değildir. Seviyorum diye fiziksel ve psikolojik şiddet uygulamak kişilerin acizliğidir. İlişkilerinizde dürüst ve net olun. Duygularınızdan emin değilseniz, kafanız karışıksa bir süre kendinizle başbaşa kalın. Duygularınızdan ve kendinizden emin olduktan sonra hayatınıza yön verin. Kalabalık sevmeyin! Adam gibi sevin, sevdiklerinize önem verin! Birbirinize omuz verin, sahip çıkın.

Sevmeyecekseniz gölge etmeyin! Bırakın değer gördükleri yere gitsinler, onlarla devam etsinler.

Sizinle birlikte olmak istemeyen, kadın ya da erkeğe saygı gösterin. Zorlamayın! Zorla güzellik olmaz anlayış gösterin. Çünkü zorlamanız işe yaramaz!

Yürek kapısı sadece içeriden açılır. Karşınızdakini anlamak, saygı duymak sevgiye dairdir.

Hayat her zaman insana istediğini vermez! İnsan çok severkende vazgeçebilir. Bazen mecburiyetten, bazende asaletten.

Umutsuzluga kapılmadan yaşamak gerekir. Bunca kirlenmişliğin içinde hala öyle güzel seven adamlar var ki, özleyen her şeye rağmen bekleyen.Yüreğinin atışına ihanet katmayan, sevdiğine sadık kalan. Aşık olan, aşık olunan!

Ve bir de kadınlar var ki, o güzel adamlara asla denk gelmeyen.

Sevmek paylaşımdır, güven, sadakat ve değer vermektir.

İnsan her yaşta sevebilir sevginin yaşı yoktur.

Sevin

Saygı duyun

Güven verin

Sadık kalın

Sevgi en etkili ilaç, her derde şifadır.!

Yüreğinizin dokunduğu yerdedir cennetiniz, memleketiniz, huzurunuz.

Bir gün değil her gün sevgi gününüz olsun. Gerçekten seven, kıymet bilenlerin günü kutlu olsun.

Yolumuz hep sevgide huzur veren güzel insanlara çıksın...

Sevgiyle...



14 Şubat 2021 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (4)
  • 3 yıl önce

    Gülşen Hanım, daha başka ne denir bilemiyorum, kutlarım!?

  • Gülşen hanım, tebrik ederim. Daha nice güzel yazılarınızı okumak dileğiyle. 🧿

  • 3 yıl önce

    Gülşen hanım lütfen e- mail adresinizi iletişimden bize mesaj atarak güncelleyiniz

  • 3 yıl önce

    Sevmek Dokunmaktır, der ünlü yazar Desmond Morris... Dünya bile sevgi ile dönüyor, insan bile sevgi ile yaşıyor. Keşke şu devletlerin başında ki insanlarda da birazcık insan sevgisi olsa da öyle kolay kolay savaşlara, insanları öldürmeye kararlar veremeseler... Sevginin en büyük özelliklerinden de birisidir ki başka da bir olgu da böyle özellik yoktur, sevgi paylaşıldıkça azalan değil bilakis çoğalan bir duygu yoğunluğudur, bunu unutmamak lazım. Sayın yazarın dediği gibi bir gün değil her gün insanları sevin, sevin ki yok olsun insanın insana kulluğu... Kutlarım içtenlikle Gülşen Hanımı...