Sevildiği için yanınızda

Seni yerle yeksan edip,arkasına bile bakmadan çekip giden var ya kardeşim...
Günün birinde senden daha iyisini bulamazsa,bil ki sana geri dönecektir.Çünkü kimse senin gibi olamamıştır.Ne sevilebilmiş ne de mutlu olması için kimse senin gibi çabalamamıştır.Döndüğü zaman ise,bil ki bir yalanla gelecektir sana.Bahanesini bulmadan,sana uğramayacak.Senin hayatından öyle çekip gittiği gibi,aynı şekilde birden gelemeyecektir.Bu yüzden yalanlarla sana gelecek ve yalanlar üzerinde yaşamaya çalışacaksınız ve sen hiç bilmeden...
Bir kere sana bu acıyı tattırdı ya kardeşim,bir daha aynısını yaşamamak için,eskisinden de daha fazlasını yapacaksın.Günün birinde doğruyu yanlışı tartamayacak,sevginden git gide gözün kör olacak.Onun ağzından çıkacak tek bir kelimeyle,asla yapmam dediklerini yapacak,seni sevenleri bir bir kıracaksın.Sonra günün birinde ise,bir gül için kaç tane çiçeği ezdiğinin farkına varacaksın...

Yapmayın kardeşim,bir insan için sizi sevenleri hiçe saymayın.Dinlemeden,etmeden ön yargılı kimseye davranmayın.O çok sevdiğiniz insan var ya,bir gün gittiği zaman sizi sevenlerin değerini anlayacaksınız.Ve yalanlarla gelen,en ufak bir bahaneyle yine gidecektir.
Niye biliyor musunuz?
Çünkü sizi sevdiği için değil,sevildiği için yanınızda...

20 Mart 2018 1-2 dakika 56 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar