Sevilen Her Şey Güzelleşir

Sevdiğini mi bulmalı ya da bulduğunu mu sevmeli insan?

Sıkı mı tutmalı oluruna mı bırakmalı yoksa?

Bazen söylediklerimizde gizlidir sevgi. Bazen de söyleyemediklerimizde. Bazen karşılaştığımız zorluklar sonucunda ortaya çıkıverir. Sıradan ve minik bir gülümseme şeklinde deyimlenir bazen.

Gözlerin görüp de aklın ve kalbin görmezlikten geldiği de olur hani...

Neye verirsen gönlünü, güzeli odur.

Bir yıldıza düşmüşse gönlün, gökteki en parlak yıldızdır.

Ya da maviye inat yeşilse sevdanın rengi her şey yakut olur sana...

Çiçeklerden gülse sevdiğin, mayıstır ayların en güzeli...

Mesafeler midir hep uzaklıkları uzak yapan? Ne kadar, nasıl olursa olsun uzaklık ikametgahsa sevginde, o bile güzelleşir sevdiğin için.

Sevgiyi tanımlayamam. Çünkü tanımlarsam sınırlandırmış olurum onu. Ama sevginin her şeyi güzelleştirdiğini biliyorum.

Sevildiği için güzel, güzel olan ne varsa etrafında.

Sevilen her şey güzelleşir çünkü.

Hangi zaman yeter seveni anlatmaya?

Kaç zamanda unutulur sevilen?

Sevdiğin şeyi karşına alıp yazmaktır bazen de sevmek...

Hani hatırlarız okul anılarımızdan çoğumuz. Fen bilgisi derslerinde sevgi sözcükleriyle büyüttüğümüz kavanozdaki fasulyelerin nasıl da yeşillendiğini. Ve kötü sözcüklerle büyüyen fasulyelerin nasıl çürüdüğünü, nasıl koktuğunu...

Sevginin mağlup edemeyeceği şey var mıdır yeryüzünde? Bütün kötülüklerin,çirkinliklerin,katılıkların, üstesinden gelir sevgi.

Ve sevmekten hangi gönül usanır ?
Ya sevilmekten ?

01 Aralık 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar