Seviyoruz Canımın İçi

Mavi bir ölüm ...Kanıma hapsolmuş, elinde sevda tetiği canımı yakıyorsun hasret kurşunları g'eziyor bütün hücrelerimi...Sen sessizce öyle fettan bakıyorsun ki ;can yakmak sana yakışıyor ...Ve canımı yakıyorsun ...Güller aça dursun bağında bütün güllerin canı yansın ...Bir devrimdir bu kanasın yürekler ,ağlasın...Üşüsün yedi kıta yüreğimin acısıyla ,yüreğimin coğrafyasında sen benim yedi kıtam sın...Evet efendim eser-i muhteşemini can-ı gönülden kutlarım ...Tebessümün kalesinde bıraktığım sen dolan yüreğimi ,sana tebessüm ediyorum ellerimde Aşk-ı Şahika gülleriyle yüreğimde bezm-i alem kurduğun gönül sarayının bahçesine yüreğim düştü ...Tutarsan yüreğimin ellerinden ayağa kalkacak...Basıp geçersen sonsuza dek susacak ...Yalnızlık ilmi (hali)içinde gözyaşı tabutlarında kan revan olacağım veya sırat yangınlarında kalacak tarih sayfaları gibi susacağım......Aşk olsun...Evet efendim aşk olsun...Dünyada aşktan özge ne var ki ;benim özgenim de sen varsın ...Bırak yırtılayım yangın ormanlarında koşan deli taylar gibi,bırak yansın yüreğim ...Sen sustukça güzelleşiyorsun .Bense konuşarak susacağım ...Yavaş ,yavaş......Bilmem anlatabiliyor muyum...Selam olsun efendim yüreğine ,ellerimde kefen beyazı umutlar ...Tutsana sana d'üşüyorum...Canımın İçi...

Bu gece deniz kenarına bir masa atıp yalnızlığımızın kadehini doldurasım var ..Sonra mangalı yakıp tek tek elimizle tuttuğumuz balıkları pişiresim var ...Kadehimiz de kırmızı şarap ...Yakamozların ışıltısında dalacağız sevdanın göz bebeğine Acelemiz yok ...Hiç konuşmayacağız gözlerimiz konuşacak Sabaha kadar buradayız .....Delice sarılırız ve yalnızlığımızın anlından öperiz ,öperiz be gülüm ...Bu gece ağlamak yok gülüm gözlerimiz konuşacak biz dinleyeceğiz...Elimiz de değil gülüm Seviyoruz...

07 Nisan 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar