Sevmek O Olmaktır

Sevdiğinde yüreğinin içinde bir sıcaklık hissediyorsun ve bu hızla büyüyor, tüm bedenini kaplıyor.Dedim ya yazılmıyor ,öyle bir ateş ki bu bir saniye uzak kalsan, yüzbin defa özlüyorsun.Hele bir de uzaktaysa sevdiğin geceleri gözüne gram uyku girmiyor.Özlemi öğreniyorsun böyle zamanlar ve hasretin bedeninde ,ruhunda açtığı o acı veren yaraları tanıyorsun, söyledim ya; yanıyorsun.Acı parmak uçlarından taşıyor sanki.Sevmek çok kutsal bunu bilmene rağmen daha önceden gerekli ihtimamı vermediğini ,bunları es geçtiğini anlıyorsun.Hayat ve ondan beklentilerin değişiyor.Sen sen olmaktan çıkıp o oluyorsun,o olmaya çalışıyorsun demek daha doğru aslında.

Severken aslında kendinin o yüreğin diğer yarısı olduğunu anlıyorsun, işte en güzeli bu, bir bütün yani tam .Artık yarım olmadığın düşüncesinin de anlamını kavrıyorsun.Bunu tatmak kadar güzel bir şey yok diyorsun.Özlem dolu beklemelerde sabrı öğreniyorsun ve umuda sarılmayı ki, umut hep olmalı hayatında.Olmazsa olmazımızdır bu duygu. Umutsuzluklar okyanusunda kaybolan biri olmaktansa umut pınarında bir damla olmak her zaman yeğdir.

Baktığın her yerde onu görüyorsun her şeyde ondan bir iz bulmaya çalışıyorsun yani onu hayatına anlam yapıyorsun çok seviyorsun.

Sözün özü seviyor musun ? kardeşim sev be sen sevdikçe yaşıyor ,varoluyorsun..

Denemeler...

25 Haziran 2009 1-2 dakika 24 denemesi var.
Yorumlar