Şiirkolik Bir Okuldur Aynı Zamanda - 2 -

Hayat Üniversitesi'nin bir parçası olan Şiirkolik Okulu, her geçen gün yeni, kaliteli öğrenciler ile büyümeye devam ediyor son hızla. Bizler şiir adına, edebiyat adına güzel şeyler yapmaya, üretmeye gayret ediyoruz... Ümit ediyorum ki bu çabalarımızın meyvelerini de bir gün fazlası ile toplamaya başlayacağız...




Edebiyat adına, şiir adına kendi payıma çok şey öğrendim ben bu okulda, halada bilgilerime yeni değişik bilgiler ekliyorum zaman zaman. Bu okul daha önce de belirttiğim gibi not korkusu olmayan bir okul. Bu okulun panolarında paylaştığınız şiirler, denemeler, öyküler binlerce kişiye ulaşabiliyor bir anda. Bu okulda tebeşir tozu yutmak yok, teneffüsler de koşuşturmak yok, çünkü bu okulda durmak, dinlenmek, teneffüs yok. Var gücümüz ile Türk Edebiyatı adına güzel işler yapmaya çalışıyoruz. Ne demiş Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ''Hiç dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla ve asla yorulmazlar.'' Biz de edebiyat ve şiir yoluna baş koyduk ve bu yolda dinlenmek, duraklamak, mola vermek istemiyoruz. Gözlerimiz hep ileriye, daima ileriye bakıyor ve böylede sürüp gidecek Allah izin verirse...




Aramıza her gün bir dolu değerli bayan ve erkek arkadaşımız katılmaktadır. Yüreğimize, edebiyat dünyamıza, şiir soframıza, Şiirkolik mekânımıza hoş gelmişler sefa gelmişler. Hiç merak buyurmasınlar soframız ve yüreğimiz herkesi içine alabilecek kucaklayacak ve kimseyi açıkta bırakmayacak kadar geniş ve verimlidir...




Yeni ve genç arkadaşlarımızın bir kaçının adını hatırlayacak olursak kısaca: Irmak Eriş, Zişan Karamazi, Tülay Demir, Seda Yükler, Osman Palabıyık, Dilara Aksoy, Filiz Karaca, İlknur Karaca ilk etapta aklımıza gelen isimler. Bunun yanın da hem yaş olarak, hem de edebi yönden belli bir olgunluğa erişmiş, Nilgün Arıkan, Mustafa Özçiçek, Rahim Recep Akdora, Mehmet Metin Baş, Ülkü Ahıska, Safiye Samyeli, Atiye Danış, Fatih Tahiroğlu, Nilüfer Akbay, Ayşe Sönmez Bulut, Bulut Kara, Yıldıray Kızıltan, Müsade Özdemir, Nevin Akbulut, Mehmet Peynirci, Ayhan Helvacıoğlu, Aslı Yeniay, Cahit Karaç, Ömer Fazıl vb. sayabiliriz. Adlarını yer darlığından zikretmediklerimizde bizleri affetsinler. Hepsinin Şiirkolik'de ve gönül sofralarımızda ayrı ayrı yerleri vardır. Amiyane tabir ile söyleyecek olursak ''Dostluğumuz arkadaşlığımız pazara kadar değil mezara kadar.''




Yönetici arkadaşlarımız Işın Ergüney hocamızın gözetiminde ve bilgisi dâhilin de site ile ilgili her konuda üyelerimize yardımcı olmakta, edebi konuların ve edebiyat dışında kalan konuların forum sayfalarımızda paylaşılmasını ve katılımını sağlamaktadırlar. Bizler ne yapıyorsak edebiyat adına Şiirkolik'de, ortaya koyduğumuz her ne olursa olsun, Ahmet Zeytinci veya Şule Meryem Canpolat, Mete Taşoğlu, Emine Öztürk ya da Şefik Kaplan yapmamıştır bunları, bizler birer neferiz burada, yapılanların hepsini Şiirkolik yapmıştır, Şiirkolik adına yapılmıştır bununda böylece bilinmesini isteriz...




Son olarak ''Bekle bizi Türk Edebiyatı'' diyorum ''Bekle bizi'' ayaklarımız yere basıyor ve sağlam adımlar ile geliyoruz, bu yola baş koyduk. Edebiyat adına, şiir adına güzel olan ne varsa hepsini elimizden geldiğince dilimizin döndüğüne gerçekleştirmeye geliyoruz. Yunus Emre'ler, Mevlana'lar, Nazım Hikmet'ler, Mehmet Akif'ler, Necip Fazıl'lar hep bu topraklardan, bu coğrafyalardan çıktı yani mayamız hamurumuz sağlam evelallah. Bizler onların mirasçıları ve torunları olarak yüzlerini asla yere baktırmayacağız. Her zaman ki sloganımız ile diyorum ki başka söze gerek yok ''Şiir için Şiirkolik yeter.'' Hepinize en derin sevgi ve saygılarımla...

23 Şubat 2013 3-4 dakika 1378 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (3)
  • 11 yıl önce

    İnanın burada olmak ayrıcalık.Çünkü kısa zamanda anladım ki burada kaleme değer veriliyor ve kişinin sanı, sıfatı, adı kaleminin önüne geçmiyor. Demek istediğim o ki, hiçbir şey yazmamasına rağmen yazmış gibi övgüler alanların kendisini "şair ya da yazar" sandığı bu sanal camiada, ben bir ço k yeri denedikten sonra kendimi burada buldum. Sanata, edebiyata en ço k değer veren bu sitede...

    Ve bundan sonra da adımın Şiirkolik sitesiyle geçeceğinden dolayı çok mutluyum Ahmet Bey. Kendimi bir anda evimde gibi hissettim, ne mutlu bana e böyle hissetmemi sağlayan siz değerli büyüklerime... İyi ki Şiirkoliğim:)

    Güzel ve değerli yazınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

    Sonsuz saygımla...

  • 11 yıl önce

    Şiir için ŞİİRKOLİK yeter :)) bu ailenin içinde olduğum için çok mutluyum.. Kaleminiz daim olsun üstadım.. 👧

  • 11 yıl önce

    Her zaman ki sloganımız ile diyorum ki başka söze gerek yok ''Şiir için Şiirkolik yeter.'' Hepinize en derin sevgi ve saygılarımla... 👍👍👍👍