Sıkılıyoruz

Hayatımızdaki sevimsizliklerin, hiç farkında olmadan, yaşamımızın merkezinde yer almalarına alıştık sanırım...

Bu garip gelmiyor bize, yaşadığımız hayatın, anlamsız yanlarının, bize kattığı anlamsız taraflarının çokluğu ve saçmalığı!

Ne çok isterdik değil mi, gereksiz ayrıntıların hem görüntü olarak, hem düşünce olarak bizlerden uzak olmasını.

Mesela, evimizde bulunan birçok eşya, bizim için gerekli veya gereksiz de olsalar, oradalar işte, farkında mısınız?

Bir zamanlar çok beğenerek ve isteyerek aldığınız koltuk takımları artık gözünüze sevimsiz gelmekteler. Vitrinde ilk gördüğünüzde sizin olmasını istediğiniz kıyafeti sadece bir gün giyerek usandığınızı hatırlıyor musunuz?

Hayali ile yaşadığınız otomobili almak için ne çok uğraş vermiştiniz oysa, ilk zamanlar üzerine toz konunca rahatsız olurken, bu gün sokağın bir köşesinde çamur içinde durması, sizi artık rahatsız etmez çünkü onu temizlemekten ve üzerine titremekten de sıkıldınız...

Ne sevgililer bulduk, hiç usanmadan seveceğimizi sanarak ama gördük ki onlardan da sıkıldık! İlk günlerde her telefon çalışında arayan umarım O'dur dediğiniz kişi için bu gün yine mi arıyorsun, ne var, diye cevapladığınız günlere geldiniz, sıkıldınız!

Üniversite hayali kurulur, başlanır ve sonrasında ondan da sıkılırız!

İş yaşamını hayal eder, koşturmalarla yaşarız, sonrası, ondan da sıkılırız! Çocuğumuz olsun diye yıllarca arzu edenler, bir zaman sonra ondan da sıkılmaktan geri durmazlar.

İnsanoğlunun, sıkılmak gibi, negatif bir yanı olmasaydı, daha mı mutlu olurdu?

Sıkılmak nedir aslında, neden sıkılırız, sebep nedir?

Sıkılmak üzerine birçok sohbetiniz olmuştur yakın bulduğunuz dostlarınızla, sonuç olarak, bu sohbetlerden de sıkıldığınızı anımsıyor musunuz?

Böylesine sabırsız ve sıkılgan olan bizler, bu soruna nasıl bir çözüm getirebiliriz?

Ne yaparsak sıkılmayız veya ne yaparsak, sıkılmaktan kurtuluruz?

Bu soruna, küçük çapta çözümler bulsam da çoğu zaman sıkılmaktan kurtulamayan ben, şimdi bu satırlarda iyi bir çözüm bulacak olursam, asrın en büyük sorunlarından birisini çözmüş olacağım.

İlk günlerde hoşuma gitse de bu durum, eminim, kısa bir süre sonra bunu bulmaktan da sıkılacağım!

İnsanlık sıkılmaktan asla vazgeçmeyecek, yaradılışımızdan bu yana, hep sıkılıyoruz bir şeylerden...

Ben sıkılmıyorum, ben iyiyim diyen kaç kişiyiz?

Kandırmayın kendinizi ve sıkılmaya devam edin, bundan kaçmamız mümkün değil...

Şimdi bu satırları okurken sıkılanların olduğuna bahse girerim...

16 Kasım 2017 2-3 dakika 95 denemesi var.
Yorumlar