Siyah Kaplı Defter

Herkesin siyah kaplı bi defteri vardır. Kimi nefretini yazar oraya. kimi kinini kusar. Kimisi isyanını yazar. Çok kolaydır içine dahil olmak bu defterlere. Kimi zaman istemediği bi hareketin içine dahil eder seni, kimi zaman yaptığın absürt bir şakayla kazırsın ismini deftere. Benim de siyah kaplı bir defterim var. Ama bu defter diğerlerinden biraz farklı. İçi şiirlerim dolu. Ve öyle kolay değil bu deftere dahil olmak.

Kimi zaman gözlerini unutamadığım bir peri kızını yazarım bu deftere, kimi zaman sözlerini unutamadığım bir deniz kızını.

Yaşanamayan aşk hikâyeleri ve gözümün önünde ateşe verilen umutlarla doludur içi. Aşkın tarifini bulur bazısı sayfalarımda, bazısı sadece okur, bazısı yarasının yalnız kendisine ait olmadığını hissetmek için okur, bazısı ise yaktığı canın ne kadar yandığını görmek için okur.

Sonuçta hepsi okur. Ama benim şiirimin konusu "Okuyanlar" değil. Benim şiirimin konusu okunacak şiirleri olanlar. Şiir olduğu halde şairini arayanlar.

Yazmaya çalıştığım şey tamamiyle bu.

Sen okuduğunda ne hissedersin bilmem ama ben yazarken göz yaşı döküyorum. Bu benim için kâfi...

13 Ocak 2020 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Kimi deftere kimi aklına kimi de yüreğine yazar o satırları