Siz de Yaptınız mı

Hiç çocuklarınızı omzunuza almadınız mi küçükken? Ya da yerde at olup sırtınızda çocuklarınız at gibi koştunuz mu? Yapmadıysanız ve de küçük çocuklarınız varsa mutlaka yapın bunları... Büyüdüler de kocaman oldular mı zaten yapamazsınız aklınızdan geçse bile... Çocuklarınıza yapmadıysanız bari torunlarınıza yapın, ama bu seferde kendi çocuklarınız alınmasınlar, zamanında bize bunları niye hiç yapmamıştın baba diye...

Çıkın bir dağ başına pikniğe filan gittiğinizde, avazınız çıktığı kadar bağırın, deşarj olun rahatlayın bakalım. Sonrada gidip iş yerinde başında bulunduğunuz insanlara daha az bağırırsınız belki... Çıkarın ayakkabılarınızı toprağa basın, yumuşacık olduğunu fark edeceksiniz, siz de, hepimiz de topraktan yaratıldığımıza göre, sertliğe ne gerek var hayatın içinde...

Hangi takımı tutarsanız tutun, yanınıza bir çocuk geldiği zamanda, o Beşiktaşlı ise siz de Beşiktaşlı olun, Fenerli ise Fenerli olun, Cimbomlu ise Cimbomlu olun... Sonrada aranızdaki sıcaklığa bir bakın. Bir de eline Çakkk yapın, ne de mutlu olur...

Zaman zaman sabah güneşin doğuşunu seyretmek için erken kalkın, bakın ondan sonra gün içinde ki zindeliğinize... Çıkın balkonunuz varsa o güzelim sabahtaki havayı ciğerlerinize çekin, şöyle ellerinizi açın sağa sola, bir kendinize gelin...

Vatana hainlik edenlere de zaman zaman saydırın durun, sayı değil canım sayı değil, siz anladınız ne olduğunu, fazla izahata gerek yok... Bunların içine trafik magandalarını, apartman magandalarını, silah ile kabadayılık yapanları da katabilirsiniz, bence sakıncası yok...

09 Nisan 2019 1-2 dakika 1374 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar