Sizi Seviyoreeee

Sizi Seviyoreeee

Sizi seviyoreeee!

Dedi, paraları balyalayıp üstüne oturdu, oturmakla kalmadı gün geçtikçe kudurdu!

Adam desem değil, madam desem değil, eşcinselim diyor, o bile bir muamma!

Kendi uydurduğu bir geçmişle ve tamamen banal bir üslupla hayatını sürmeye çalışan perişan bir tip!

Sosyal medyada her yaptığı “sözde” olay olan, bu zatı muhterem, yeni şekillenmeye başlayan bir toplum yapılanmasının da temel taşlarından birisi olmuş durumda, öyle görünüyor!

Bir insanı davranışlarıyla, oturup kalkmasıyla, konuşmasıyla, sesiyle, eliyle, gözüyle, tercihleriyle asla eleştirmem! Eleştirenleri de sevmem, fakat ortada öyle bir “oyun” dönüyor ki buna laf etmeden duramam!

Eskiden erkek çocuklara “oğlum hadi bir küfür et, amcan duysun, diyenler olurdu” en kıl olduğum durumdu!

Bu zatı muhtereme, birileri belli ki bir senaryo yazmış, üç beş de yanına takmış, takıştırmış meydana salmış!

Toplum önüne çıkan kimselerden beklediğimiz özelliklere sahip mi, hayır!

Ağzını yayarak, etrafına tükürükler saçarak, koca götünü kıvırmaya çalışarak, samimiyetle ilgisi olmamasına rağmen, samimi gibi davranarak, bazı dangalak tayfayı etkilemiş olabilirsin!

Bu senin, kabiliyetinle oluşan bir durum değil, dangalak tayfanın, ne istediğini bilmeyişinden ve neye nasıl bir davranış biçimi sergileyecekleri konusunda fikir sahibi olmayışlarından kaynaklıdır, altını çiziyorum!

Yani, sen şişirilmiş bir balon olarak sürüldün dangalak tayfanın karşısına ve sırtından para kazananlar, senden para kazanamayacağını anladığında, kapının önüne atılacaksın!

Hitap ettiğin dangalak tayfa, dangalak da olsa, gün gelecek senden sıkılacaklar!

Eğlenceli bir tarafın olmadığını, cahil özgüveninle de bu işi götüremeyeceğini anlayacaklar, o zaman neler olacak, kısaca anlatayım!

Önce sözde kazandığın tapulu mallarını kaybedeceksin, oğluna aldığını söylediğin arabalarını, evinde yaktığın mumları, varak yaldızlı koltuklarını falan filan işte, sen anladın ne demek istediğimi.

Sonrası, senin için yıkım olacak, ya alkol komasına girip Beyoğlu arka sokaklarında sürünerek öleceksin, ya da evinin banyosunda intihar edeceksin!

Sonra senin dangalak tayfa, sağda solda birkaç gün üzüntülerini dile getirecek ve seni unutacak!

Gördün mü, bak, şu kısacık hayat içinde, rolden role girmene, şekilden şekle dönmene, osurmana, geğirmene değer miymiş?

Her insanın, edeplisi, karakterlisi, duruşu, konuşması düzgün olanı makbuldür!

Eşcinsellerinde mi, evet onlarında!

Bari onları bu şekilde topluma tanıtma! Dengesiz süvari!

Kadınlara falan filan da sahip çıkma arkadaşım, kimselere yardım filan da etme, edebiliyorsan kendine yardım et önce!

Kurtar kendini de Ülkeyi de!

Bu gün ülkenin Cumhurbaşkanı ben olsaydım, senin tüm programlarını, konserlerini, sosyal medyanı, cartunu, curtunu neyin varsa yasaklardım!

Yasaklamak nedir, alır, kulağından tutar içeri atardım!

Çünkü dangalak tayfayı, dangalaklığın da ötesine geçirerek, başka bir boyuta taşıyacak cahilliktesin!

Senin deyiminle “Netfilişk” filan hikâye, topluma ne dersek diyelim, senin gibiler toplum için terane! 

04 Ağustos 2020 2-3 dakika 95 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar