Soldan Sağa Sağdan Sola

Kare bulmacada tam kare değil ki biraz sanki dikdörtgene de benziyor. Ama niye hep gazetelerde kare bulmaca yazıyor, anlayabilene aşk olsun...

Soldan sağa ikiiiii demirin simgesi... İyi de bu kadarda basit sormayın gardaşım, FE diye herkes bilir, biraz zor sorsanız... Soldan sağa derken solun propagandasını mı şeyttiriyorsunuz yoksa siz? Gomonis misiniz diyeceğim, hayır Vladimir Amcam bile kapitalizme geçti arkadaş... Yine de orası karanlık kapitalizme mi geçti, yoksa kapitalizm mi ona geçti oda tartışma götürür... Mac Donalds açmayla olmuyor bu işler...

Niye hep soldan sağa gidiyor, biraz da tersten gitsek, sağdan sola, kaza mı yaparız? Yukarıdan aşağıya üçün, biri... Yok, yok bu olmadı işte, üçün biri çok tehlikeli, almamak lazım, çok sakıncalı, geç üçün ikisine, üçün biri kalsın...

Yukarıdan aşağıya beeeş, bir güneş tanrısı... Ra idi galiba, herkes de bilir. Bu güneş tanrısı da bir türlü ölmedi gitti, herkesin dilinde rararararara.... Aman Allah'ım yoksa, yoksa, şu Cimbomun efsane tezahüratının adı adı da oradan mı geliyor, rererere rararara gassaray gassaray cimbom bom... Bak bunu hiç düşünememiştim...

Soldan sağa sekizin ikisi Tarkan'ın bir şarkısı... Yahu bizim çocukluğumuzda ki Tarkan çizgi roman kahramanıydı, şarkı markı da söylemezdi, söylemişse bile bize ulaşmamıştır, Hun Türklerinden, babası da Altar, gardaşı vardı Tan... Yüce Hakan Atilla'nın emrindeydiler... Şimdilerde bizimde Atila'mız var ama tek L ile Atila İlhan...

Şimdilerde bulmaca çözmek de kolay, yazı yazmak da, hatta herkesin kendini yazar zannetmesi de... Aç bilgisayarı hangi konuda deneme ya da makale yazacaksan, kopyala yapıştır, on tane alıntı yaptıysan, eşek değilsin ya, bir iki tane de kendi düşünceni ekle yazıya, al sana makale, al sana deneme... İleride kitap bile çıkartırsın cebinde iki üç bin lira olsun yeter ki... Akrabaların bir çoğalır bir çoğalır, imzalar imzalar verirsin dostlarına, arkadaşlarına kitaplarını...

10 Şubat 2022 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Abi var olun emi, çok güldüm yine... Özellikle sol sağ göndermeli bölümde:)))) Ama finalde yine darbe yapmışsınız. Hem de tam yerinde ve dosdoğru... Umarım siz de gülersiniz hep...