Son seferim aşk için

Seni hayat denilen yalan da tüm gerçekliği ile sevdim. Sevgi den de öt. Ban başka bir şey. Dudaklarımın arasından adınla beraber dökülürken elimi ayağımı titreten bir şey adını duyduğumda gözlerinin gözlerimin önüne getiren kalbimi usulca titren bir şey, bunun adı aşk sensiz gecelerim de beni gözyaşlarına boğan hasretinden resimlerine sarılıp uyumam sebep olan aşk işte bunun adı aşk. Hem de öyle bir aşk ki ömrümü uğruna harcaya bileceğim bir aşk, söylediklerim senin için şimdilik bir anlam ifade etmiyor belki. Ama bir gün sen de âşık olursan o zaman anlayacaksın aşkı, âşık olmayı, sevip de karşılık bulamamayı, Bu son seferim aşk için son seferimde de sen varsın, ya benle beraber gelirsin ya da sen de beni yalnız bırakırsın. Bu ilk seferim değil aşk için sen den önce de olmuştu. Ama hiç biri bu kadar acı çekmeme sebep olmamıştı. İlk sevdiğim kız sen değilsin aslında. Sen den önce de oldu ama hepsi yalan oldu sonra, şimdi sen çıktın karşıma geçmişi silip attım bir kenara sana olan sevgim hiç yaşamadığım bir sevgi sana olan aşkım hiç yaşamadığım bir aşk hem de öyle bir aşk ki ömrümün sonuna kadar yaşamak istediğim bir aşk. Ben hayatta son seveceğim kadını sevdim, seni sevdim Ben aşkı gözlerin de gördüm o kadar saf ve güzeldi ki sana âşık olmamak imkânsızdı. Seni görebilmek için her gün aynı sıkıcı hayatı yaşıyorum şimdi sırf seni görmek için hem de, sana bir kez daha doyasıya bakmak için bu sıkıcı hayata katlanıyorum. Gözlerin de bir kez daha aşkı yaşamak için bu sıkıcı hayata dayanıyorum. Bu sıkıcı hayatta ki tek neşemsin sen, sensiz geçen her anım da hayallere dalıyorum, başını omzuma yasladığın zaman kokunu hayal ediyorum. Sen öylesine güzel ve temiz kalplisin ki beni kendine mahkûm ettin. Şimdi son seferim aşk için, umarım sen de benle gelirsin. Umarım senle dolu olur ömrüm geri kalan sayfaları...

04 Kasım 2008 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar