Sözler

Önce ölüm dirildi
Sonra ölü kentin çocukları
Arkasından özgürlük mahkumları şarkılar söyledi
Ve umutlar güneş gibi doğdu
Suskunluğunda
Sevmelerin...


Şimdi şuraya aşkım seni çok özledim yazmak isterimde , gerek yok . Tutar birisi üzerine alınır .Olmaz .Sonuçta kalpten kalbe giden bir yol var...!


Bugün bana bir şey oldu sabahtan beri tir tir titriyorum ...Hastane önünde incir ağacı mı desem ; ne etsem ne desem . Bilsem ki ; kıyametim gelsin...!



'Hırs ata binmiş , yedinci düvelde inmiş ''...!


Bugün bana bir şey oldu sabahtan beri tir tir titriyorum ...Hastane önünde incir ağacı mı desem ; ne etsem ne desem . Bilsem ki ; kıyametim gelsin...!


Laf sokmak ayrı bir mutlulukmuş. Lafı sokunca anladım...! :)

Yazılar maviymiş ; kalp mavi olmasa yazılar nasıl mavi olsun...Aşk olsun . Haydi maviyi dansa kaldır . Yani varsa şansa kaldır ...!

Saat bilmem gecenin kaçı ben hala nöbetlerdeyim uykuyla barışamadım...Cehennemin ta dibindeyim ...Sizlere doğan güneşle birlikte mutlu sabahlar diliyorum .Ey ehli cennet...!


Derhal boşaltın şehri bir yürek yanıyor ...Birazdan tüm şehir yanacak ...!


Aşkımı helal ediyorum sana , bana aşık olabilirsin ey yar...

''İnsan aynadır . Işıklar perde perde , belki de bir ışık ta sensin .Güneşin doğup ta battığı yerde''...!

16 Aralık 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar