Sözler

Yazılan her mektup duadır. Yazana değil yazdırana bakmak lazım. Gönül kalemi ta ezelden süslenmiş . Ve aleme nakış nakış işlenmiş. Bir kuşun kanadında ne umutlar düşlenmiş .Gönül mektubu aşkın sermayesinde can , canın sermayesine aşk olmuş ...

''Ben seninle her dilde konuşurum . Yeter ki sen bir dilde insan olmayı dene''...


Bahtımdan ricam:
Ey bahtım bir kez beni güldür , kara bulutları kaldır ,sonra vur hançeri öldür, evet gün senin günündür...

Bir kırık sazım var birde resmin resmine bakarken nameler dökülür dilimden seni çalarım sazımda seni ararım gece gündüz ve seni hep seni düşünürüm .Bir yolu olsa koşsam sana sarılsam kollarına öpsem seni doyasıya hiç bırakmasam ellerini ve saatlerce erisem gözlerinde bir şarkı olsam dudağında aşkınla yansa yedi kıta ve ben hep sende seninle olsam ezanlar şahit olsa yüreğimin sesine ve sen ömrümce benimle olsan mutluluğun adı olsak sevdanın gül dalı ve harman olsak aşkla sonsuza Sonsuzda cennet şarabı olsak dalsak en derin denizlere yüzsek sonsuzluğun mavi gözbebeğinde . Ve yücelerden bir çığlık kopsa şimdi kıyamet vaktı herkes sevdiğine sarılsın denilse inan gözlerim seni arardı mahşerde yar ...

04 Ocak 2013 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar