Sözün Bittiği Yerdir Gözler

İnsanın gözleri öyle kelimeler konuşur ki dil onları telaffuz edemez. Bir kızıl derili ata sözünden başlamak istiyorum. Ki bilirsiniz gözler yalan söylemez.






Kalbe giden ilk sevgi türküsü gözlerden gelir.
İnsanı etkileyen en alıcı yer gözlerdir.
Kalpten kalbe giden yolun ilk durağıdır gözler...






Biter mi gözleri anlatmak. Yere göğe sığdırılmaz bir mucize. Hem konuşuyor, hem ağlıyor, hem aşık ediyor hem de aşık olabiliyor...






Bir bakış bazen hayatını değiştirebiliyor.
Kimi zaman şifa kokar, kimi zaman zehir.
Bir bakışın biter mi manası?
Bir bakışın kudreti bin lisanda yoktur
Bir bakış bazen şifa bazen zehirli oktur.
Bir bakış bir aşığa neler neler anlatır
Bir bakış bir aşığı saatlerce ağlatır.
Bir bakış bir aşığı aşkından emin eder
Sevişenler daima gözlerle yemin eder '' demiş Viktor Hugo.






Yüce rabbimin en büyük en güzel lütuflarından biridir gözler. İnsanın ağlaması; en zor anlarında, en çıkmaz yerlerde gelir. Dökülmeye başlar mehtap misali gözyaşlarımız. Süzülür yanaklarımızda bize sarılırcasına. Bilir sanki ihtiyacımız olan şefkati, sevgiyi...






Bazen yıllar geçer sözler unutulur ama bakışlar unutulmuyor. Yüreğine dokunmuştur yalansız sözler, dürüstlüğe varmış anılar. Gece tavana bakıldığında, hayallerimizin baş rolündeki bakışları gelir canlanır. Hep de değişmez bir bakışla sahnelenir perdeler. Bir bakışı var ki unutulmuyor ilk günden son güne...

27 Ocak 2015 1-2 dakika 14 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 9 yıl önce

    Bazen deler geçer bakışlar gelir insanın yüreğine saplanır. Aşk bu gözlerde başlar gözlerde biter her şey güzel bir yazı kutlarım...👍

  • 9 yıl önce

    Teşekkür ederim hocam :)