Sudan Sebepler

Günümüzde sudan yere sebepler uydurarak birbirmize kırıp,üzüp ayrılıklar yaratırız.Oysa hayat sevmeye sevilmeye değer.Kırmadan inciltmeden yaşamak lazım,hemde doya doya hayatı.

Bir çoğumuz yaşamın verdiği stres ve hayat mücadelesinden kendimizi ve çevremizi unutup hayatın akışına kaptırırz kendimizi.Oysa ki çevremizde bizi seven bizden destek alan arkadaş,eş dost ve sevdiğimiz ve bizleri seven insanlar vardır.Yaşı herne olursa olsun arkadaş arkadaştır.Önemli olan fikir çatışması deyil fikir anlaşmasıdır.Kafa yapıları aynı olan kişiler saygı ve sevgi ile arkadaşlık yaparlar.Sudan sebepler yaratıp birbirimizi kırmayalım.Hayat yaşamaya sevip sevmeye değer.Bir insan bir insandan hoşlanır ve ona yakınlık duymaya başlar.Oysa karşısındaki kişi neden o insan için başka bir fikir ve düşünce benimseyip ona yakınlaşmak isterken uzaklaşır anlayamadım.Arada bir üçüncü şahısların etkisi mutlak vardır.Hani şimdiki zamanda kanka denilen üçüncü şahıs.? İşte o şahıslar insanların arasındaki manevi sevgi ve saygıya dayalı kimi zamanda aşka yönelik duyguları yok ederler anlamsızca kıskançlıktan dolayı diye düşünüyürum.Umarım benimle aynı fikirde olanlar vardır.İş hayatında da sudan sebepler yaratmıyalım birbirimizi kırmadan üzmeden anlaşalım.Nasıl evlilik hayatında karı koca tartışsada beraber yastığa baş koyduklarında herşey unutulur.İşte öyle kırgınlıklar uzun tutulmadan şiddetsizce en kısa sürede barışmak gerekir.

Lütfen sudan sebepler yaratıp birbirimizi kırmıyalım ve üzmiyelim.Bizi sevip sevmeye çalışan insanları ve dostlarımızı sevip sevelim.Hayat sevip sevilmeye değer.
Birbirimizi daima sevelim.

26 Aralık 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar