Takım Menüleri

Duydunuz mu şimdilerde takım menüleri çıkmış? Bir uyanık hamburger firması ki herhalde sahibi askerde Jandarmaymış, Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray, Trabzonspor menülerini 24.95 yazı ile de yazarsak yirrmidört lira doksanbeş kuruşa millete kaka... pardon ikram ediyor işte anlayın canım... Yeni bir icat bu, icat derken, tabi ki mucitlik değil yaptıkları, iki köfte bir patates, bir coca cola denen o gazlı içecek, 25 Tl veriyorsun, geriye beş kuruş alıyorsun. Yok istemiyorum o beş kuruşu da diyorsan orada kumbara var, yardım kumbarası oraya atıyorsun...

Buraya kadar her şey güzel de diğer takımların başı kel mi? Kasımpaşası var, Sivassporu var, Antalyasporu var. Biz de menü istiyoruz diye ayağa kalkarlar ise ne olacak durumlar? Her takıma menü yapmaları lazım. Hatta ikinci lige kadar gider bu durum...

Bir şey diyeceğim ama darılmayın sakın hemi... Annenizin patates köftesinin yerini kesinlikle tutmaz, bu köftehorun az köfteli çok patatesli menüsü... Bir de çocuklara son derece de zararlı olan caca mıdır cola mıdır nedir o varmış...

Hadi gittim diyelim o köfteciye... İspanya'da yaşıyorum farzımuhal ve de Barselona taraftarıyım, bu durumda ne yapacağız? Barselona Menüsü ya da Celta Vigo Menüsü istesem bana verebilecekler mi? Yok diyecekler, o zaman ne halt edeceğiz?

Bir de tezgahtarlar menüleri karıştrır ise durum ne olacak? Adam Fenerli de sen de gittin Fenerli adama Tarbzonspor Menüsü verdin, billahi cinayet çıkar... Tuttun Galatasaraylıya Beşiktaş Menüsü verdin, o zaman fırçaya hazırlan...

Hayır bir de menüleri takımların marşları ile ya da sloganları ile beraber verseler de ortalığı da inletseler. Takım tutmayan birisi varsa ne olacak? Adam harbiden rahatsız olur bayağı, diyeyim size... Fener Menüsü verirken ''Maaazinde bir taaarihhhh yataaaaar.'' diye başlayıp da inletirler ortalığı ya da Trabzonsporlulara menü verirken ''Hamsi koydum tavaya başladı oynamayaaaa uy uy uyyyy daaa.'' diye devam eder gider... Hadi adam milli takımı tutuyor ona da İstiklal Marşı ile mi vermek lazım menüleri bilemedim ki...

15 Şubat 2020 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar